Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej har haft HM nu i ett par månader tycker det är riktigt bra program och kan starkt rekommendera det.

Men nu efter ett par månader har min hud blivit seg på att ploppa upp. Det kan ta 15-55 händer,

innan den kommer upp. Någon som haft liknande problem eller vet om det är dags att göra någon uppdatering?

Postad

Öppna tablemanager och använd tablefinder så kommer de komma upp snabbare, hade samma problem som dig förut. Efter jag gjorde några ggr så ploppa HUD upp snabbt igen. Vet inte fall det var just det som var lösning på problemet för mig/dig men du får upp HUD snabbt iaf när du gör så

Postad

Aldrig haft det problemet. Men när jag spelar över 22 bord och använder HEM så tar det tid för borden att poppa upp. Det är sjukt irreterande och blir mycket svårare att spela på topp. När jag spelar utan HEM så flyter det däremot på utan problem med upp till 32 bord vilket är det mesta jag testat.

Spelar på en 1.5 år gammal bärbar som kostade runt 6 k. Kanske borde skaffa en vassare stationär om jag vill att det ska flyta på bra? Eller finns de nå enkla sätt att snabba upp HEM på (förutom 'purge hands' som jag gör då och då)?

Postad

Okej om jag använder "table manager" find tables -> no tables find -> så drar man den röda till bordet, bordsnamn kommer upp och okej. Sen när väl huden kommer så vill den inte uppdatera händerna utan den fastnar i ett läge.

En annan fråga när jag startar igång 2 bord med HM igång så kraschar min PAF klient någon som haft samma problem? (har hört med paf och dom skicka en bild med inställningar till klienten men dom stämde)