malas Postad 11 Januari , 2011 Rapport Postad 11 Januari , 2011 Hej har haft HM nu i ett par månader tycker det är riktigt bra program och kan starkt rekommendera det. Men nu efter ett par månader har min hud blivit seg på att ploppa upp. Det kan ta 15-55 händer, innan den kommer upp. Någon som haft liknande problem eller vet om det är dags att göra någon uppdatering? Citera
sulla Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Vad har du för dator? Hur många händer har du inlagda? Citera
malas Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Jag skulle tro runt 15k Ja datorn, är kanske inte den vassaste , AMD 2 kärnig 1,8 det är väll processorn som spelar roll? och då är min kanske lite seg Citera
sulla Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Processorn spelar såklart roll men 15k är inte vidare mycket så det borde inte vara orsaken ändå. Annars brukar det vara standardorsaken. Citera
Pele08 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Öppna tablemanager och använd tablefinder så kommer de komma upp snabbare, hade samma problem som dig förut. Efter jag gjorde några ggr så ploppa HUD upp snabbt igen. Vet inte fall det var just det som var lösning på problemet för mig/dig men du får upp HUD snabbt iaf när du gör så Citera
ClarkKent89 Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Aldrig haft det problemet. Men när jag spelar över 22 bord och använder HEM så tar det tid för borden att poppa upp. Det är sjukt irreterande och blir mycket svårare att spela på topp. När jag spelar utan HEM så flyter det däremot på utan problem med upp till 32 bord vilket är det mesta jag testat. Spelar på en 1.5 år gammal bärbar som kostade runt 6 k. Kanske borde skaffa en vassare stationär om jag vill att det ska flyta på bra? Eller finns de nå enkla sätt att snabba upp HEM på (förutom 'purge hands' som jag gör då och då)? Citera
malas Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2011 Okej om jag använder "table manager" find tables -> no tables find -> så drar man den röda till bordet, bordsnamn kommer upp och okej. Sen när väl huden kommer så vill den inte uppdatera händerna utan den fastnar i ett läge. En annan fråga när jag startar igång 2 bord med HM igång så kraschar min PAF klient någon som haft samma problem? (har hört med paf och dom skicka en bild med inställningar till klienten men dom stämde) Citera
malas Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2011 Har löst alla problem , jag uppdaterade holdem manager via http://www.holdemmanager.com sen flöt allt på huden blev snabb och klienten krascha inte. Citera
Recommended Posts