Drekari Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 tjena Jag tänkte fråga en snabb fråga angående supporten här, är det så att dom svarar på helgerna också eller är dom alla lediga? för vad jag har hört så ska det vara en support som ska svara 24/7. Citera
XeroxFin Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 Om du menar på pf var reppen senast aktiv 2009-09-29 15:24, http://www.poker.se/forum/member.php?u=33157 . Menar du Tilt generellt sett så har de support 24/7, det tar allt mellan 24 h och sju veckor att få svar på sina frågor. Citera
Drekari Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2011 Tack, för när jag skickade in ett mail till dom för några dagar sen så fick jag ett svar efter bara någon minut där det stog att dom har tagit emot mitt mail och att dom kommer svara på det så fort dom kan, detta var då ett automail jag fick. Jag fick svar efter 24h exakt och dom ville att jag skulle skicka in mina uppgifter till dom så det gjorde jag, men grejen är ju den att jag inte fick något sånt auto mail av dom nu där det stog att dom tog emot mitt mail.. Så då blev jag lite fundersam. Och nu har det gått typ 32h eller något liknande, sorry ifall det blev lite rörigt, men hoppas det funkar ändå Citera
DoctorNorth Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Eftersom du skulle skicka in dina uppgifter och annat så kanske det var till en annan full tilt-adress, typ security eller nåt? Inte säkert man får ett autosvar-mail från de adresserna. Själv har jag i princip aldrig fått svar från ft-support, snacka om att det skiljer ljusår i supportservice mellan de 2 största aktörerna!! Hoppas du får svar innan sommaren iaf, lycka till.. Citera
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2011 Det är till samma adress jag mailar till, så det är därför jag blir lite fundersam.. Jävligt dåligt att supporten är så dålig, har inte fått uppleva den än men kanske får jag göra nu, vem vet.. Citera
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2011 Finns det något nummer man kan ringa annars eller? Citera
Joeduck Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 As for deposits matters, the toll-free Full Tilt Poker support phone number is 1-888-TILT-PAY (1-888-845-8729). Citera
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2011 Testade att skicka iväg ett mail till dom med en annan hotmail och då funkade det och jag fick ett instant mail där det stog att dom har tagit emot mitt mail, sen så skickade jag iväg ett nytt på min mail och fick inget auto mail tillbaka, vad är det frågan om? Citera
Joeduck Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Är problemet att du inte får något auto-reply? Ett par dygn är inte ovanligt man får vänta på att någon människa tar tag i ärendet. Citera
Drekari Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2011 Ja, jag är väl lite orolig att dom inte har fått mailet bara.. Citera
Woarda Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Ja, man undrar om det fan ens jobbar på vardagarna. Riktigt uselt. Så stort företag borde ha råd med fler inom supporten, eller är de bara slappa? Väntat 2 dagar på svar på en enkel fråga. Citera
Kallekula19 Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Du får vara glad om du någonsin får svar fron FT. Dom har nog pokervärlden sämsta support. Citera
Recommended Posts