nutshellcracker Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Jag har letat, men finner ej hur man bär sig åt för att få fram grafiken för spader, hjärter, klöver och ruter, när man vill posta en hand eller liknande. Skriver jag tex Ad, Ac så skulle jag vilja se rutern och klöver. Eller om det nu är Ar, Ak. Hur gör man helt enkelt? Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Bäst och enklast är att använda en handconverter. Länge sen jag själv använde någon, men googla så hittar du. Eller om någon tipsar här. Alt två är att använda formaten som finns här på forumet. När du skriver ett inlägg hittar du under "Smilies" till höger länken "Fler". Där ser du att alla kort ska ha kolon före och efter, t ex Ad blir då . För fyrfärgsversionen ska det vara Ab (g för klöver) med kolon, dvs Citera
nutshellcracker Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Bäst och enklast är att använda en handconverter. Länge sen jag själv använde någon, men googla så hittar du. Eller om någon tipsar här. Alt två är att använda formaten som finns här på forumet. När du skriver ett inlägg hittar du under "Smilies" till höger länken "Fler". Där ser du att alla kort ska ha kolon före och efter, t ex Ad blir då . För fyrfärgsversionen ska det vara Ab (g för klöver) med kolon, dvs Tackar! Citera
Recommended Posts