SebastianJ_ Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Först stannade spelet upp i 5 minuter. Efter det spelar jag ett tag och får en pop-up: "This session will be closed". Clienten stängs och jag försöker logga in på clieten men får bara "Login failed". Jag kan logga in på pokermambos hemsida, men jag kan inte flytta över pengar från poker. Någon som vet något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SebastianJ_ Postad 6 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Ta bort tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdemon Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Jag kan inte logga in idag på pokermambo nån mer med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 Jag kan inte logga in idag på pokermambo nån mer med samma problem? Sämsta skiten nånsin, som hela entraction, sikka mygelostar asså Som nån skrev här inne, där fyrtalen haglar mer än nånsin, set ups o regsen ovana att dra ut hela tiden. Bättre lira på stars eller fulltilt. dom större.. eller live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts