jellden Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Spelade denna handen idag mot en ny kille jag inte mött förut. Fick ett beslut på flopp som jag råkar ut för ganska ofta så jag tänkte reda ut det nu så jag vet vad som är bäst att göra i liknanden lägen. $0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (5 handed) Known players: CO (Hero) = ($10.15) BU = ($10.15) SB = ($8.79) BB = ($3.00) MP3 = ($21.98) Preflop: Hero is CO with A, Q. MP3 calls $0.10, Hero raises to $0.50, BU folds, SB raises to $1.30, 2 folds, Hero calls $0.80. Flop: ($2.8) 6, Q, 6 (2 players) SB bets $2.10, Hero ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Är väl ganska enkel syn. En höjning åstadkommer inte mycket och du kan inte folda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellden Postad 4 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 jag dubblade hans bet, då ställde han, enkel syn fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 jag dubblade hans bet, då ställde han, enkel syn fortfarande? Tror du han riskerar allt i stacken med sämre än ett toppar eller? Enkel fold när en snubbe går all in (skjuter in allt i mitten) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 ja nu får du väll syna. ~~3 in i ~~14,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Tror du han riskerar allt i stacken med sämre än ett toppar eller? Enkel fold när en snubbe går all in (skjuter in allt i mitten) Han har lagt in 0,8 +4,20 som jag förstod det.. alltså 5 av ursprungliga 10,15 50% av sin stack med AQ på Q66 bräda.. har fi inte händer som AQ ligger före tillräckligt ofta för att ta en syn? Du spelar ju betydligt högre så antar att du har koll.. bara undrar om det verkligen är så enkel fold? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Syna, allt annat är kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Han har lagt in 0,8 +4,20 som jag förstod det.. alltså 5 av ursprungliga 10,15 50% av sin stack med AQ på Q66 bräda.. har fi inte händer som AQ ligger före tillräckligt ofta för att ta en syn? Du spelar ju betydligt högre så antar att du har koll.. bara undrar om det verkligen är så enkel fold? Snubben trodde han var cool... för han levla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellden Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Okej, jag synade i varje fall och han visade upp AK och min AQ stod sig. Men skulle alltså synat på floppen endast? vad skulle jag då gjort på turn när kortet var spader 9 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Okej, jag synade i varje fall och han visade upp AK och min AQ stod sig.Men skulle alltså synat på floppen endast? vad skulle jag då gjort på turn när kortet var spader 9 ? checka efter halva betänketiden och börja sedan spamma chatten med arga meddelanden om djur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smart_bastard Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 checka efter halva betänketiden och börja sedan spamma chatten med arga meddelanden om djur +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skrim Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Syn flop. Synar turn för spader 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 +1 registrerad snart 4 år och "+1" blir ditt första inlägg.. ban på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts