Pele08 Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Tjena! Har precis flyttat till en lägenhet i centrala trollhättan och därmed flyttat ifrån de pokerkompisar och grindpolare i göteborg. Inte så långt ifrån dock men det kommer bli en lägre frekvens på besöken där. Så tänkte kolla här fall det finns några pokerspelare i trollhättan som jag spelar på heltid och har lust att grinda lite ihop (mestadels dagtid men jag är flexibel) alternativt ta någon lunch då och då med lite pokersnack. Jag spelar HU PLO200 och PLO400 samt HU NL200 och NL400 med några fåtal besök på 6max borden. Citera
Drekari Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Lite OT, men varför flytta ifrån göteborg till trollhättan? skitstad Citera
Pele08 Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Lite OT, men varför flytta ifrån göteborg till trollhättan? skitstad haha jo det kan man ju lungt säga. Var väl dags att toffla lite och flytta lite närmare flickvännen. Citera
sexyterran Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 trollhättan..... ...lol mvh dryg Citera
denario Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 heyy, staden jag spenderade 20 år i. snacka inte skit om den. sen kan man ju undra varför jag flyttade Citera
Recommended Posts