Steel Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Då vi är några på forumet som gillar NFL tänkte jag vi kunde köra en liga i NFL playoff challenge. Vad är detta? Tänk drömelvan, men för NFL-slutspelet. Det är helt gratis att vara med, och jag shippar $20 till vinnaren om det mot förmodan skulle bli nån annan än jag själv Gå hit: http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/ Skapa ett lag, det tar bara ett par minuter! Gå med i ligan "Pokerforum", password: grytola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Bring it on! Synd bara att det inte går att välja sitt lag än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Ja, fan va sega de är! Men de lär väl fixa det under kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Im in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 3 Januari , 2011 Rapport Share Postad 3 Januari , 2011 Me too Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vurra Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Ja e med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 7 lag har gått med hittills. Första slutspelsmatchen börjar på lördag 22:30 så det är inte för sent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Jag är med och lottar in en seger för kan typ inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 TheBigTebowski är anmäld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 underbart! achrilles anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yxa00 Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Jag är med och lottar in en seger för kan typ inte ett skit +1 på den, har ingen aning om vilka lag eller spelare som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Skulle vara kul att vara med men det kanske är någon GTO-spelare med och då är vi väl urusla microspelare inte välkomna. Dessutom blir jag väl bara varnad av någon moderator för trollning eftersom mitt lag inte är GTO. Men kul påhitt och bra initiativ i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Skulle vara kul att vara med men det kanske är någon GTO-spelare med och då är vi väl urusla microspelare inte välkomna. Dessutom blir jag väl bara varnad av någon moderator för trollning eftersom mitt lag inte är GTO. Men kul påhitt och bra initiativ i alla fall! touché Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Alla är välkomna! Micro och highstakes. Tebowianer, Favreoter och hundhatare. GTO, explo och darko. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 +1 på den, har ingen aning om vilka lag eller spelare som är bra. Jag vet iaf Manning, men kanske gjort en dålig säsong? Vad vet jag8-) Nu ska jag inte spoila för mkt av mitt lag men körde överlag på colts så hoppas dom går stark + att jag kollade lite stats och tog spelare som varit bra tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Jag vet iaf Manning, men kanske gjort en dålig säsong? Vad vet jag8-) Nu ska jag inte spoila för mkt av mitt lag men körde överlag på colts så hoppas dom går stark + att jag kollade lite stats och tog spelare som varit bra tidigare. Det blir intressant att se. Peyton har noll skadefria mål och hans bästa val kommer hamna på REVIS ISLAND. Det löjliga är att han kommer riva av 350y och 3 td andå. Han är otrolig. SB hit och dit, det är den bästa QB'n någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Kul, inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Jag vet iaf Manning, men kanske gjort en dålig säsong? Vad vet jag8-) Nu ska jag inte spoila för mkt av mitt lag men körde överlag på colts så hoppas dom går stark + att jag kollade lite stats och tog spelare som varit bra tidigare. You're going down, Manning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Detta ska bli kul! Har inte superkoll men några poäng ska man nog dra in och nu får man en anledning att följa Play-offen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 Kul, jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 brady > manning obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Alla är välkomna! Micro och highstakes. Tebowianer, Favreoter och hundhatare. GTO, explo och darko. Utmärkt! En lag vid namn "baraGTOspelare" är anmält. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 16 lag med nu, ikväll börjar det. Staahla har tagit en tidig ledning med bästa namnvalet, TheBigTebowski. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Vet någon som kommer ta en tidig ledning ikväll när saints lirar GO SAINTS GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Vet någon som kommer ta en tidig ledning ikväll när saints lirar GO SAINTS GO! Ere han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts