Gå till innehåll

Allt om Wild West 0.25!


questan

Recommended Posts

Fan va fin den turnerinegen va inatt...701 pers o alla köpte som galningar!! :lol: 4668€ totalt...hoppas nästa vecka blir lika bra! fast då ska inte jag köpa för 50€...

 

Jag hoppas de blir fullt nästa fredag...1000pers! så se till att ni har en fin br...2€ som vissa sätter sig me räcker inte :|

 

//Stefan

 

* RP till "Allt om" - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Om man tänkt att seriöst ha en chans att spela en sådan här tour, hur mycket ska man vara beredd att satsa? Har aldrig riktigt våga testa.

 

Man behöver inte ha så mycke egentligen...får man kort dom första 45 så ökar man ganska ordentligt! dom flesta kör ganska hårt då...men de ser tyvärr ut som 24hpoker slutat me 0,25...idag va de 1€ istället :(

 

//Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tänkt att seriöst ha en chans att spela en sådan här tour, hur mycket ska man vara beredd att satsa? Har aldrig riktigt våga testa.

 

Med tanke på att prispolen är ganska lik den vid €15 (+rebuy) tycker jag att du bör vara beredd på att dra iväg €10-€30 om du ska spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...