questan Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Fan va fin den turnerinegen va inatt...701 pers o alla köpte som galningar!! 4668€ totalt...hoppas nästa vecka blir lika bra! fast då ska inte jag köpa för 50€... Jag hoppas de blir fullt nästa fredag...1000pers! så se till att ni har en fin br...2€ som vissa sätter sig me räcker inte //Stefan * RP till "Allt om" - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Om man tänkt att seriöst ha en chans att spela en sådan här tour, hur mycket ska man vara beredd att satsa? Har aldrig riktigt våga testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
questan Postad 9 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Om man tänkt att seriöst ha en chans att spela en sådan här tour, hur mycket ska man vara beredd att satsa? Har aldrig riktigt våga testa. Man behöver inte ha så mycke egentligen...får man kort dom första 45 så ökar man ganska ordentligt! dom flesta kör ganska hårt då...men de ser tyvärr ut som 24hpoker slutat me 0,25...idag va de 1€ istället //Stefan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Om man tänkt att seriöst ha en chans att spela en sådan här tour, hur mycket ska man vara beredd att satsa? Har aldrig riktigt våga testa. Med tanke på att prispolen är ganska lik den vid €15 (+rebuy) tycker jag att du bör vara beredd på att dra iväg €10-€30 om du ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts