MikeTime Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Jaha, så har det varit jul igen. Nu undrar man ju vem som fick den sämsta julklappen... Själv kan jag ståta med två paket pappersnäsdukar. Från Lidl. Å andra sidan fick jag en enorm stekpanna i gjutjärn som jag blev väldigt glad över. Nu kan man äntligen få rätt smak och konsistens på fläsket*! *Nej Bjoelle, inte mitt eget fläsk. Citera
Mecklenburgare Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Fick ingen dålig, den minst "uppskattade" var dock strumpor, men det är std och det får man varje jul. Bästa var nog en låda Stella Artois. Citera
hubbahubba Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Den bästa var en jag gav, pruttkudde till en 6-åring. Citera
Lemiux Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Bästa var nog en sjukt fet rock/jacka jag fick eller ett armband. Citera
TotalFarsa Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Har aldrig fått så få julklappar som i år men vad gör det. Bästa: en jädrans massa Sämsta: ett kuvert cash - boring. Citera
Cyntax Postad 25 December , 2010 Rapport Postad 25 December , 2010 Bästa: Dottern hade gjort ett armband med texten "Alva Pappa" till mig. Sämst: Kuvert med 1000 kr från farmor. Bästa jag gav bort: Barbiedocka som kan simma till dottern. Sämsta jag gav bort: Paket med tuggummi till dottern. Citera
emilio_15 Postad 26 December , 2010 Rapport Postad 26 December , 2010 Fick bara en julklapp, från diazo på pf. Ett plastskepp fyllt med sangsom, redbull och cola. Nöjd. Citera
Recommended Posts