Joeduck Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Skulle inte göra någon skillnad...Allt under 300 deltagare skulle ändå ge 50 platser. Allt under 15 000 deltagare menar du nog:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Liras ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
clark1604 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 som dansker kan jeg ikke finde ud af rebussen da jeg ikke helt forstå rebussen kan jeg få hjælp eller på forehånd tak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johjo Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Allt under 15 000 deltagare menar du nog:) Vore det verkligen adderat skulle det bli 51 biljetter om 300 spelar. Men oavsett en riktigt trevlig turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Så många som skulle vara med... Mitt deltagande togs inte emot med ett leénde av min kära. Får bli ett par flipps i början Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Så många som skulle vara med... Mitt deltagande togs inte emot med ett leénde av min kära. Får bli ett par flipps i början [Mawrthin] är mitt nick, "flips in the begining" är mitt mellannamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Min hud hamnar i en väldig oordning... Inte spelat Stars på länge, någon med förslag på vart man ska mickla först? Hej. Jag vann första handen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Jaha då var man med i limpbetkriget! Må bäste man vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Hade ju varit roligt om det var turbo Edit: Dummade ut mig efter tag. Orka spela sånt som inte är turbo liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Bra syn kakan!! Kunde ju föreställa sig att det var lite mer okej spelare med från ett svenskt forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 haha misklickade just in en limp från UTG med 92o. Fick ingen respekt, utan blev raskt borthöjd av bordets storstack. Blev en jävla stress med late reg när jag kom hem med mat åt fyra personer (trodde turren började 20.30) Nu ska jag försöka ladda ner PS-klienten på tjejens lilla dator så att jag kan spela och delta i tillverkningen av marsipanfigurer samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 haha misklickade just in en limp från UTG med 92o. Fick ingen respekt, utan blev raskt borthöjd av bordets storstack. Blev en jävla stress med late reg när jag kom hem med mat åt fyra personer (trodde turren började 20.30) Nu ska jag försöka ladda ner PS-klienten på tjejens lilla dator så att jag kan spela och delta i tillverkningen av marsipanfigurer samtidigt Hahaha Då vet vi att om du time:ar ut så har du fått marsipandeg mellan musknapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 ingen risk! Jag sprang just in i AA med min AK-hand. Inte så mycket att göra med 15bb i BB mot en höjare från UTG+1 och en synare bakom än att skeppa in det. Så nu blir det bara marsipan! GL till er andra som är kvar och lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 ingen risk! Jag sprang just in i AA med min AK-hand. Inte så mycket att göra med 15bb i BB mot en höjare från UTG+1 och en synare bakom än att skeppa in det. Så nu blir det bara marsipan! GL till er andra som är kvar och lirar. Otur. Ty. Då får du utföra storverk i köket istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 F*n nu är det tungt, typ 100/110 och inklämd mellan helt fel spelare . Det gå aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 F*n nu är det tungt, typ 100/110 och inklämd mellan helt fel spelare . Det gå aldrig. Så sant. Själv missade jag turneringshelvetet. Ofta sånt här övervärde dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Gick åt skogen. Sprang in i kåken när jag satt på trissen. Lämnad med 3,5 BB och det är i princip tända lysen och sista ståhånglet, och det blev obv var och en hem till sitt när jag ställde i nästa hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Så ska en slipsten dras.... GG Grubbla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Hur många spelare brukar det vara på Turbo Takedown? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPer Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Senast var det typ 18000 som var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tigerland27 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Går det att byta vinsten mot nån senare Turbo Takedown , om man inte kan spela den 26/12 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Senast var det typ 18000 som var med. OK, ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Går det att byta vinsten mot nån senare Turbo Takedown , om man inte kan spela den 26/12 ?? Nej satellit platser kan inte avregistreras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 23 December , 2010 Rapport Share Postad 23 December , 2010 woho vad enkelt när blindsen är 100/200 man har 3k och får AA och höjer till 600 på knappen och en storstack ställer och får call av BB...Storstacken hade J5 och BB hade AK. De missade Allt. Vi ses i Turbo Takedown Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts