Starfitter Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Min: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Alakazam utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 jag var först på hela min skola med att fånga alla 150 och jag hade näst störst samling kort! lyckligaste tiden i mitt liv kan ha varit när vi startade vår pokémonklubb. vi var bara 5 medlemmar men hade ändå egen klubblokal (vi fick ett rum på pappas kontor) och sponsorer som pölsemannen (gratis korv och dryck varje gång vi hade "möte") och nintendo (affischer och leksaker). sen kraschade mitt spel och alla pokémons försvann. har inte riktigt varit mig själv sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 var min favorit. töntarna som hade blastoise eller gräspokémonen som favoriter är antagligen oskulder och fattiga idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Blev riktigt sugen på att spela, se om man hittar någon emulator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Alltid ska bildlänkarna våldta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 obv snorlax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 tror ingen på hela forumet slår mig i timmar spelade på dom olika pokemonspelen till gameboy color Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 Brukade ha 2st Gyarados i min GTO 6-manna uppställning för han var så övergrym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 gräspokémonen venusaur plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 jag E snorlax gillar även jigglypuff men jag E snorlax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts