nallefia Postad 11 December , 2010 Rapport Postad 11 December , 2010 du har lite fel om mina stats du har inte stor sample på mig... och du har en ganska tajt 3betting range, sen ja har en ganska tajt open from utg. du kommer bara träffa den floppen riktigt bra när du träffar set ja är tveksam till att du 3bettar AQ och AJ oop och ja kommer alldrig 4betta dig pre med någon hand. men ja kommer förmodligen lägga alla låga par pre pga din bettsizing och floppen är superdry så vad kommer ja raisa på det brädet kommer ja ha några bluffar ? jo ja kommer bluffraisa dig en del med ett par gutters med backdoor flushdrag och ak och aq och sets pga att ja tror att du ser mig som en väldigt aggro spelare och att du har en tajt range...som du alldrig kommer reraisa mig med på den floppen. så ja har alla set ak aq thjh khjh khth aa qq även Ad9d när ja ställer turn så frågan är om ja bluffar med turned eq eller om ja har nötterna... any comments? mvh nallefia Citera
mitmy Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Postad 12 December , 2010 du har lite fel om mina stats du har inte stor sample på mig...och du har en ganska tajt 3betting range, sen ja har en ganska tajt open from utg. du kommer bara träffa den floppen riktigt bra när du träffar set ja är tveksam till att du 3bettar AQ och AJ oop och ja kommer alldrig 4betta dig pre med någon hand. men ja kommer förmodligen lägga alla låga par pre pga din bettsizing och floppen är superdry så vad kommer ja raisa på det brädet kommer ja ha några bluffar ? jo ja kommer bluffraisa dig en del med ett par gutters med backdoor flushdrag och ak och aq och sets pga att ja tror att du ser mig som en väldigt aggro spelare och att du har en tajt range...som du alldrig kommer reraisa mig med på den floppen. så ja har alla set ak aq thjh khjh khth aa qq även Ad9d när ja ställer turn så frågan är om ja bluffar med turned eq eller om ja har nötterna... any comments? mvh nallefia Fel. Jag hade ingen större koll på dig alls, men såg dig inte som särskilt aggro. Tror inte bluffar mig alls i denna situationen, speciellt inte om du tror min 3bet range är så tight. AQ AK eller QQ tror du hade, mest troligast AQ. Citera
mitmy Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Postad 12 December , 2010 K3s utg? Don't like? Gör så ibland om det är ett tight bord eller om jag spelat tight. Citera
BigStackPhil Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Jag stöder din kamp för en skuldfri tillvaro! Det gör jag med mitt umgänge. Vedertaget. Citera
mitmy Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Postad 12 December , 2010 Jag stöder din kamp för en skuldfri tillvaro! Det gör jag med mitt umgänge. Vedertaget. toffel Citera
Slaktavfall Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 ... och jag slipper tänka mer på julklapp åt flickvännen.. Unge man, du vet inte mycket om kvinnor du. Citera
Slaktavfall Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Vet inte riktigt vad du menar. ... Vilket faktiskt är exakt vad jag menar (och se till att ha en julklapp åt henne utöver ett fånigt foto) Good luck! Citera
Slaktavfall Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Det är ju ingen bild på mig jag gav henne utan att hon skulle få ta "professionella" modellbilder på sig själv. Sen ville hon ha med mig på ett par av bilderna. Ååh, då missförstod jag. Kinky! :oops: Citera
mitmy Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Postad 12 December , 2010 Ååh, då missförstod jag. Kinky! :oops: Du är förlåten Citera
Anteee Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Gå in i holdemmanager, fram med grafen och högerklicka - save image as. Sen laddar du upp den, t ex på imageshack.us, och länkar till bilden här. easy as that Citera
MastodntWetlands Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Bra dagbok. Var tvungen att hitta på något nytt, all porr på internet är slut. Du är tät! Citera
mitmy Postad 13 December , 2010 Författare Rapport Postad 13 December , 2010 Gå in i holdemmanager, fram med grafen och högerklicka - save image as.Sen laddar du upp den, t ex på imageshack.us, och länkar till bilden här. easy as that Just det, tack! Bra dagbok. Var tvungen att hitta på något nytt, all porr på internet är slut. Du är tät! OK Citera
sappo232 Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Holdem grafer Totalt http://img694.imageshack.us/img694/4190/totgraph.jpg Idag http://img529.imageshack.us/img529/901/grapehm.jpg Omaha http://img826.imageshack.us/img826/5629/omaha.jpg Fint! Har du problem med svs den senaste tiden? Lagg osv? Citera
Recommended Posts