Mr.Lajban Postad 3 December , 2010 Rapport Postad 3 December , 2010 Min son knappade på tangentbordet och gjorde så det blev jätteliten text på just PF. Ingen annan sida påverkad. Hur ändrar jag tillbaka? La detta på nybörjarfrågor. Kändes som att det passade bäst där Citera
Fredron Postad 3 December , 2010 Rapport Postad 3 December , 2010 Håll in Ctrl och scrolla lite så bör det ändra sig. Citera
Burning Postad 3 December , 2010 Rapport Postad 3 December , 2010 CTRL 0 bör återställa det till default CTRL + förstorar texten CTRL - förminskar texten Citera
Mr.Lajban Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Postad 3 December , 2010 Tack! Inget datasnille jag är Kan vara problematisk med en son som bankar på tangentbordet då och då... Citera
Saint_Bjorn Postad 3 December , 2010 Rapport Postad 3 December , 2010 La detta på nybörjarfrågor. Kändes som att det passade bäst där Nä, där ska det vara pokerdiskussioner. För ordningens skull flyttar jag tråden till Off topic. Citera
Recommended Posts