Gå till innehåll

SvS-dallzz


dallzz

Recommended Posts

Ikväll satte jag in 10k till en polare som skulle grinda upp det till 20k tills vi ska åka till Österrike. Det blev så att jag satt o spelade efter en stund, förlorade en 2300 pott på 2.5/5 efter en brutal utdragning, en annan utdragning. Hamnade på 25/50 med allt som var kvar och gulen var ett faktum.

 

Kunde lika gärna bjudit han på resan från första början!

 

Kvällen slutade med en liten 50/100 session som slutade 23k upp efter diverse sjuka potter.

 

Imorgonbitti drar jag till Stockholm för lite shopping och givetvis stockholmsderbyt mellan djurgården-aik!

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

anser du dig ha egde på 25/50? eller gillar du att gambla?

 

Beror på, oftast inte, kanske därför jag inte spelar där så ofta. Klart jag gillar att gambla, har ju inte rulle till 50/100 som jag spelar ibland, så visst. Bor ju hemma o behöver inte betala någonting, så har ju också möjlighet att gambla med mitt kapital..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här på hotellrummet i Stockholm och har precis spelat lite poker på laptopen. Gick åt helvete. -30k. Man brukar ju säga att hunden är människans bästa vän, rivern är Sexypekkas iaf, helt sanslöst vad den killen springer.... Tiltade lite i slutet men det kostade inget. Vanliga fittpotter på 25/50, AK vs KK o sånt piss. Har nu cashat ut hela rullen från svs då det alltid kommer till en gräns, plussar som fan, sen går det inte att vinna, spelar skit, blir utdragen, får inga kort och backar varenda minut jag spelar. Får se hur jag gör när jag kommer hem, blir antagligen stars några dagar då suget för svs inte är på topp just nu.

 

Huvudstaden är förövrigt ett stort +. Käkade på T.G.I Fridays innan, nötnötnöt!

Imorgon blir det stockholmsderby i globen och det ska bli förjävla gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig sprungit sämre än dom senaste dagarna i mitt liv. Kan man få vinna en sån här????

***** Hand History for Game 1450161977 *****

$25/$50 USD NL Texas Hold'em - Saturday, December 25, 17:14:34 ET 2010

Table Julia 55 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: dallzz ( $9440.02 USD )

Seat 2: JHallqvist ( $13250.91 USD )

Seat 3: _lt_|-_-|_gt_ ( $10037.5 USD )

Seat 4: Tracebuste ( $6797.25 USD )

Seat 5: KKanin ( $6137.64 USD )

Tracebuste posts small blind [$25 USD].

KKanin posts big blind [$50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to dallzz [ 9c 7c ]

dallzz raises [$175 USD].

JHallqvist calls [$175 USD].

_lt_|-_-|_gt_ calls [$175 USD].

Tracebuste folds.

KKanin folds.

** Dealing Flop ** [ 7s, 3d, 9s ]

dallzz bets [$500 USD].

JHallqvist calls [$500 USD].

_lt_|-_-|_gt_ raises [$1800 USD].

dallzz raises [$2600 USD].

JHallqvist is all-In [$12575.91 USD]

_lt_|-_-|_gt_ is all-In [$8062.5 USD]

dallzz is all-In [$6165.02 USD]

** Dealing Turn ** [ Td ]

** Dealing River ** [ Qd ]

JHallqvist shows [ 8h, 6h ] a straight, six to ten.

_lt_|-_-|_gt_ shows [ 8s, Js ] a straight, eight to queen.

JHallqvist wins $3213.41 USD from side pot#2 with a straight, six to ten.

_lt_|-_-|_gt_ wins $1187.46 USD from side pot#1 with a straight, eight to queen.

_lt_|-_-|_gt_ wins $28387.56 USD from the main pot with a straight, eight to queen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, han tycker att det är standard att +a 39k på 3-4 dagar 5/10. Sedan gnäller han rakt ut på att han har otur medan han ligger 10k plus på max 100 händer 50/100 och trots att han har dragit ut AA med sina KK i 40k balja. Whinet fortsätter tills han än en gång drar ut AA med sina KK ai pre. Då skriver han istället "den förtjänade du" till en väldigt ödmjuk och snäll motspelare.

 

thumbs up

 

Nu överdriver du lite. Plussade runt 30 på 5/10 och det är långt ifrån standard. Kan väl ha otur i vissa potter och samtidigt ha tur i andra? Sen att jag sa den förtjänade du va på skoj, då han tagit en sjuk 20k pott med fyrtal...Sa t.om förlåt till killen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, han tycker att det är standard att +a 39k på 3-4 dagar 5/10. Sedan gnäller han rakt ut på att han har otur medan han ligger 10k plus på max 100 händer 50/100 och trots att han har dragit ut AA med sina KK i 40k balja. Whinet fortsätter tills han än en gång drar ut AA med sina KK ai pre. Då skriver han istället "den förtjänade du" till en väldigt ödmjuk och snäll motspelare.

 

thumbs up

 

Vad har du för stats dalzz?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...