Apex Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Som rubriken lyder, varför finns det satelliter till rebuy-turneringar? Det känns liksom inte vettigt på något vis att spela dessa satelliter. Antingen så vinner man ett inköp till en turnering där man sedan varken har råd med rebuys eller add-on eller så vinner man ett inköp som är så litet att det inte är värt att spela om. Likväl finns det folk som deltar i dylika satelliter så det kanske bara är jag som inte har förstått finessen med dem. Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Vet att det finns just sådana sateliter på tex Entraction. Jag VET INTE, men jag TROR ATT... det är för att många faktiskt rebuyar väl i turneringen och att det är ett sätt att fylla upp garantierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts