#LOUDmouth# Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Hallå! Jag skulle vilja komma i kontakt med någon kille som gillar att klä sig i klänning när han pokrar:oops: . Jag har redan så mycket normala och tråkiga killar på min msn som jag tjötar med när jag grindar:cry: . Det skulle ehh mmm vara intressant med lite nya intryck och infallsvinklar Seriösa svar till bump & grind och inget blaj tack! Citera
Hittapengarna Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Nu lyckades du verkligen driva med pojken som startade tråden om pokertjejen. Verkligen skit rolig är du! Citera
diazo Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Jag grindade i flickvännens hotpants eller vad fan de heter förra veckan, räknas de? var faktiskt rätt bekvämt även om dem satt åt rätt ordentligt... Citera
Slaktavfall Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Pokerforums nya koppleriverksamhet känns beklämmande Citera
Anref Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Hur kan en sån här tråd få vara kvar? När en annan lägger en halvdann kommentar åker man på varningar och tempbann stup i kvarten, är det något jag aldrig förstått mig på är det pf modsen Citera
Cardshark52 Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Kanske beror på att klockan var halv fem på en mån morgon när den startades och modsen inte hunnit hit än? Citera
affe2000 Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Pokerforums nya koppleriverksamhet känns beklämmande Hade helt ärligt inte uppfattat dig som emot koppleriverksamhet. Fast du kanske bara tycker den är undermålig? Citera
devalanteriel Postad 22 November , 2010 Rapport Postad 22 November , 2010 Kul. Btw, din förra avatar var mycket roligare. Citera
Recommended Posts