berghet Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 tror detta klassas som en nybörjarfråga. hur gör jag för att infoga ett youtubeklipp direkt i en post, istället för en länk? hur infogar jag på samma särr en gif bild? tack alla hjälpsamma där ute! Citera
papiPope Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 slutet av länken postar du här, det efter v=[/yoututbe] Bild är väl bara att trycka på "infoga bild" eller . Du måste såklart ladda upp bilden på internet om den inte redan ligger där. Citera
berghet Postad 17 November , 2010 Författare Rapport Postad 17 November , 2010 slutet av länken postar du här, det efter v=[/yoututbe] Bild är väl bara att trycka på "infoga bild" eller . Du måste såklart ladda upp bilden på internet om den inte redan ligger där. tackar tackar! bilden liger på internet men funkar ändå inte, vanlig fungerar bra men int .gif som är rörlig om du förstår Citera
vuns187 Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 jag fattar inte heller detta, när jag gör så blir det bara en länk ändå. Citera
Recommended Posts