Gå till innehåll

xx


Malderiss

Recommended Posts

Enkla lösningen hade väl varit att hålla din turnering på en mindre sida som tillåter namnbyte. Eller vill du dra nytta av att FTP redan är en stor site som de flesta känner till? FTP har ju skrivit sina regler av en eller annan anledning, och oavsett vilken den är så borde du redan när du "råkade" göra ett konto första gången ha läst igenom vad du förbinder dig till.

 

FTPs support må vara ett skämt, men ganska många som vill ha hjälp av den är ganska komiska själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drunken_Penguin //

 

Tycker bara det är löjligt, speciellt deras anledning till varför jag inte kan göra ett nytt account.

 

Ja, jag kommer inte att spela på FTP och kommer inte göra så förrens jag får byta nickname, ska be dom deleta mitt account och sedan kanske vänta 2-3 år.

Dom kan väl inte förneka mig att stänga mitt konto?

 

Alternativt reggar jag mig i farsgubbens namn, är ju inga problem det heller förutom att jag måste ge han pengar så han sätter in med sitt VISA för att undvika bann men det är inga bekymmer direkt.

 

Supporten var i alla fall det största skämt jag varit med om, jag fick inte ens svar på mina frågor och dom svarade på helt andra saker (kringgick mina frågor dvs).

 

Tack pokerstars, där får man alltid hjälp och Redbet..

 

Dom kan inte neka dig att stänga det, men det kommer inte göra att kontot försvinner. Du kommer bli precis lika nekad att starta ett nytt om 2-3 år.

 

Så vad är anledningen till att du inte håller turren på Pokerstars eller Redbet om dom är villiga att hjälpa dig?

 

Edit:

 

Ska vi tippa att en ev. representant hade vart lite mer välvilligt inställd att hjälpa dig om du uttryckt dig lite mera, ska vi säga, ödmjukt? :ola:

 

Troligtvis inte

 

Troligtvis, pga det fetmarkerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...