Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dahlberg skrev

* Äran att ha vunnit den största tävlingen i historien (förmodligen, om vi snackar 2005 WSOP)

Vad skulle det vara för ÄRA att ha vunnit WSOP main event?

Det är ju så förbannat uppenbart om jag som halvmongolid onlinespelare på Svenska Spels 10-20 bord skulle ta hem det att jag bara haft idiotflyt. Ungefär som Chris Moneymaker. Noll ära. Fan i mig mer ära att vinna på Lotto och då slipper man dessutom bli föraktad av en hel pokervärld. Och man slipper Lennaards tjat om att man ska mötas i en HU-battle.

Postad
Jag tror att Dagård och Sunneborn fick/får ligga bra mycket mer än en genomsnittlig medlem av pf.nu...

Jo, men titta vad det är för grabbar på detta forum... min farmor ligger ju antagligen lika mycket som den genomsnittlige medlemmen av PF.nu

Jag tror dessutom att WSOP-vinnaren 2005 får ligga bra mycket mer än Dagård och Sunneborn fick i sin glans dagar! Förutsatt att han kan slita sig från cashgamesen med Doyle, Daniel N, Phil I et al...

Detta är nog antagligen enda anledningen till att jag skulle spela om titeln.

• 9 months later...
Postad
Skulle själv inte tveka en sekund, skulle spela för titeln då det är det största skälet jag spelar poker. Om jag nu är vinnande spelare är pengarna i spelet bara en bouns.

Årets inlägg?

Postad

Nja, det har jag väl inte sagt men det jag menade var att jag spelar inte poker för pengarna utan för att jag gillar spelet och att jag är en extrem tävlingsmänniska. Däremot inte sagt att jag är glad om jag kan göra pengar på det också, men det finnas det alltid andra sätt att göra på.