Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Då tar vi och välkomnar Europoker som nu går in med en $1000 freeroll till alla medlemmar som skapar ett konto genom våra länkar och använder bonuskoden PSE1200.

Det kommer med automatik en biljett till turneringen vid sign up med bonuskoden då ni gör en insättning (behöver inte vara en first deposit).

Information

Namn: $1000 Poker.se Freeroll

Datum: Onsdag den 10:e November

Tid: 20:00 CET

Inköp: Freeroll ( krävs att ni gör en insättning med bonuskod PSE1200 för att få biljetten )

Skapar konto hos Europoker gör ni HÄR!

• Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Hejsan!

Har skapat konto hos europoker via poker.se detta dock för ett tag sedan och minns inte vilken kod jag angav vid registreringen, förmodar dock att detta går att spåra och hoppas på att kunna få delta i turneringen.

Mitt nick är "undobutton" och jag tror att jag kanske använde pokerse som registreringskod.

Mvh

Postad
Hejsan!

Har skapat konto hos europoker via poker.se detta dock för ett tag sedan och minns inte vilken kod jag angav vid registreringen, förmodar dock att detta går att spåra och hoppas på att kunna få delta i turneringen.

Mitt nick är "undobutton" och jag tror att jag kanske använde pokerse som registreringskod.

Mvh

Lär dig läsa "Om du skriver bonuskoden i samband med att du gör en insättning så kan du spela denna."

Postad
Jag försökte göra en insättning med bonuskoden men det står bara att den är ogiltig. =/
Også mig...

The promo code is only valid for a higher amount , og sætter jeg 100$ ind skriver den promo code is not valid..

Postad

Depositade och tror att jag fick en biljett men när jag kollar nu så står det annat:

UNUSED TOURNAMENT TICKETS:

You have no unused tournament tickets

REGISTERED TO TOURNAMENT(S):

You are not registered to any tournaments

Såg aldrig något om att bonuskoden inte var valid.

Edit, seg uppdatering i cashiern. Riggen gav mig $25 extra men hittar dem inte efter att jag stängde bordet..

Edit2, nu kan jag se biljetten igen +pengar. Gl :D

Postad

man måste vara svensk, utan detta är för poker.se medlemmar.

jag satte precis in pengar via Visakort och det gick bra med promokoden, fick dock nämda fel, när jag försökte sätta in pengar via moneybookers.com

Postad

För att spela turneringen måste ni skapa ett EuroPoker konto via denna länken och göra en insättning med bonuskoden PSE1200.

Om någon spelare har reggat ett konto sedan tidigare, vänligen posta era nick i denna tråd så ska vi se till att ni kan spela turneringen.

Förutom denna frirulle kommer vi den 15 - 30 att köra ett rake race på $1,000 där topp tre vinner poker lektioner!

Postad
Går det att spela den här turneringen även som gammal spelare? Genom att skriva i bonuskoden?

Kan du skicka mig ditt NICK så ser jag till att du kan spela den?

Hejsan!

Mvh

Yes, jag har sett till att du också kan delta i denna turnering. Lycka till!

Postad
Hej.

kommer ni köra fler medlem turrar?

Förutom denna frirulle kommer vi också mellan den 15:e November till och med den 30:e November kör vi ett exklusivt rake race där 10 vinnar delar på $1,000 samt vinnaren dessutom tar hem gratis poker coachning från EuroPoker proffset WalmartBrat. Även placering 2 och 3 kommer att belönas med lektioner och hand historik genomgång.

Framöver kommer det säkert också att komma fler turneringar eller andra promotions

Postad
Hej igen! Jeg havde en konto i forvejen! min nickname er sspchamp1

Jeg vil meget gerne spille den, hvis det kan lade sig gøre?

Hej,

Jag review'ade till konto och det var inte trackat till Poker.se men jag har nu fixat det. Bara gör en insättning med bonuskoden PSE1200 så adda's biljetten till ditt konto. Lycka till! :-)