Qhunden Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Fy fan. En sån där swing skulle nog avsluta min pokerkarriär.. Så hur är läget? Citera
JesperPV Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 funkar ens all-in-ev på alla sajter? då tänker jag inte på alla de andra begränsningar som finns i aiev för att mäta en tur/otur utan enbart ifall man på alla nätverk får se motståndarens kort när man får in det och ens hand står. Citera
hampulito Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Postad 9 November , 2010 funkar ens all-in-ev på alla sajter? då tänker jag inte på alla de andra begränsningar som finns i aiev för att mäta en tur/otur utan enbart ifall man på alla nätverk får se motståndarens kort när man får in det och ens hand står. Nej det fungerar inte på alla siter. Citera
Staahla Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Det är underhållande att se hur den allmänna åsikten om varians har svängt över från "TIOTUSEN händer BE kan inte bara vara otur" till "lol har du inte ens haft något 50 bi-back i år?" och "det är standard med 300k händer BE ibland". Citera
thefman Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 Fy fan. En sån där swing skulle nog avsluta min pokerkarriär.. Så hur är läget? nära busten nu. blir till o fixa stejk eller knega ett par månader om det inte vänder. Citera
Metaddict Postad 10 November , 2010 Rapport Postad 10 November , 2010 Det är underhållande att se hur den allmänna åsikten om varians har svängt över från "TIOTUSEN händer BE kan inte bara vara otur" till "lol har du inte ens haft något 50 bi-back i år?" och "det är standard med 300k händer BE ibland". Underhållande eller bara jävligt skrämmande? Citera
Supertequila Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 nära busten nu. blir till o fixa stejk eller knega ett par månader om det inte vänder. Spelar man med 13% rb så blir det jobbigt.... Hör av dig till mig o börja få in lite mer bananer för o täcka såna nedåtperioder. Citera
urmy Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 Underhållande eller bara jävligt skrämmande? Underhållande för stålet iaf, rika jävel. Citera
Drekari Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 Det är underhållande att se hur den allmänna åsikten om varians har svängt över från "TIOTUSEN händer BE kan inte bara vara otur" till "lol har du inte ens haft något 50 bi-back i år?" och "det är standard med 300k händer BE ibland". 1+ Citera
Recommended Posts