gamler91 Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Fi är reg och spelar runt 25/10. BossMedia Game #1417679067: Table Anna 63 - kr0.50/kr1.00 - No Limit Hold'em - 04:33:09 - 2010/11/06 Seat 1: PayMyaLLiN (kr301.84) Seat 3: omonia (kr121.06) Seat 5: Hero (kr267.38) Seat 2: Janz0n (kr248.14) PayMyaLLiN posts the small blind of kr0.50 Janz0n posts the big blind of kr1.00 Dannek91 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to HeroAce of Diamonds omonia folds Hero raises kr3.50 PayMyaLLiN calls kr3.50 Janz0n folds *** FLOP *** PayMyaLLiN checks Hero bets kr5.00 PayMyaLLiN raises kr23.00 Hero calls kr23.00 *** TURN *** PayMyaLLiN bets kr54.00 Hero calls kr54.00 *** RIVER *** PayMyaLLiN goes all-in with kr221.34 Hero folds *** SUMMARY *** Total pot kr157.96 | Rake kr4.04 Board: PayMyaLLiN won (kr157.96), mucks Janz0n won (kr0.00), mucks omonia won (kr0.00), mucks Hero won (kr0.00), mucks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Varför synar du turn om du foldar med den rivern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 SNAPsyn.. han har lägre set Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Varför synar du turn om du foldar med den rivern? sökte ju obv safecard (ie fh fillup) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Varför synar du turn om du foldar med den rivern? du synar river med allt du synar turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TekeethcS Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Känns som du borde 3betta floppen, de finns många scarecards på turn. Han kan ju ha nått kombo dra typ KT hjärter vilket är monsterflopp för honom. Han har ju nästan aldrig några bluffar i sin range, så du kan ju aldrig tänka att dú kan låta han sjukta med luft på turn med om du bara synar. Readless så känns fold ganska givet dock. Men som sagt 3bet/shova floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 sökte ju obv safecard (ie fh fillup)Ok.du synar river med allt du synar turn?Nix. Sa jag det?Det var en fråga, inte ett påstående. -Varför synar du turn om du foldar med den rivern? -Sökte safecard/fh/ft. -Bra svar. Thats it, nu tar jag livet av mig. Tack pf.Tack! Hälsa Elvis!Det här är ett diskussionsforum. Tiltar du så hårt att du vill ta livet av dig för det där så är nog livet inte din grej. Självmord är i ditt fall inte helt fel imo. Min fråga var alltså för att han själv skulle få chansen att svara på varför fold är rätt. Tänk ett steg längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 varför höjer du pre om du viker den rivern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 varför höjer du pre om du viker den rivern? Du foldar aldrig när du väl raisat pre eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Nu har jag raderat det mesta som varit OT eller trams. Håll er till frågeställningen eller svara inte, hur kan det vara så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 älskar att min kommentar inte raderades! självklart ska du syna av rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cedgard Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 3b floppen, vid syn turn, syna river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Sjukt passivt och dåligt att spela den som du gjort och vika river! 3betta flop om du är rädd för divers turns, så slipper du sitta fundera på om du ska folda eller ej på turn/river.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Jag inser att det här är i handanalysdelen Tråden bryter mot flera delforumregler men framför allt den här Postningsregler för Handanalys 1) Inga resultat. Klipp alltid bort resultatsdelen av din post och berätta heller inte om utgången av handen förren diskussionen haft sin gång. Orsaken till det är tvåfaldig, dels är det väldigt svårt att inte låta sitt tänkande färgas av utgången om man känner till den och dels är det för att undvika poster om fyrtal vs fyrtal, bad beats och annat trist. Notera att all information som följer det sista viktiga beslutet ska bort. Exempelvis turn- och riverkort när man blir all-in på floppen. Jag låser den här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts