Gå till innehåll

6 max coach


Timmitheman1

Recommended Posts

Hej.Jag tänkte bara se om där är någon som skulle vara intresserad av att kanske coacha mig på 6 max bord..jag har precis börjat öppna upp mitt spel på 5 nl 6 max o det gick jätte bra..tills igår och idag.jag fick en stor downswing på runt 41dollar.Så får gå ner till 2nl igen(suger).jag måste få reda på vart mina läckor är i 6 max så att jag kan börja vinna igen och undvika så stora downswings i framtiden..Skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta i och med att jag inte ofta ser vart mina läckor är själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo jag kan förstå det soni.men jag menar.det är 6 max 2nl som ska coachas.man är ju inte speciellt rik om man spelar den nivån haha :P det är drygt 1 timme han/hon behöver kolla via teamviewer o kanske prata skype/ventrilo/teamspeak.se hur jag spelar o kommentera på mitt spel.jag tar jätte gärna emot kritik och råd.för det är det jag behöver just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo jag kan förstå det soni.men jag menar.det är 6 max 2nl som ska coachas.man är ju inte speciellt rik om man spelar den nivån haha :P det är drygt 1 timme han/hon behöver kolla via teamviewer o kanske prata skype/ventrilo/teamspeak.se hur jag spelar o kommentera på mitt spel.jag tar jätte gärna emot kritik och råd.för det är det jag behöver just nu.

Du har pm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...