Gå till innehåll

PLOhohohoho


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:roll::shock: Pff. Internetkids asså :mrgreen: .

 

Live slår nät 100x 24/7.

 

Haha bara gamla rävar som orkar vänta 10 min mellan varje hand :-)

 

---------------------------------------------------

 

Första sessionen på PLO400 avklarad. Spelade inte bra alls och gjorde säkert 10 spel som jag direkt reagerade på i efterhand. Hamnade i några tråkiga sits också, men inget som jag inte ska kunna hantera bättre. Blir lite videos på deucescracked innan jag spelar nästa session. Var ner 1800 som mest och upp 700 ett tag men stannade nu 264kr ner då jag måste iväg. Bio på schemat ikväll, kanske hinner med ytterligare en session senare.

 

Dag 1. 264kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orkar inte skriva något ägande för jag har kommit över den delen av mitt liv.

 

// Hel- "Robin Sharma" toker

 

Oh no! Jag saknar den gamle heltoker :-(

 

Jag plussade 882kr på dagens första session. Jag spelade inte så bra nu heller. Vet inte varför jag spelat så dåligt de senaste sessionerna.. Måste bättra mig i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Variansen är dödande i PLO ibland.

 

Amen..

 

Som sagt helt brutalt motriggad nu på kvällen. Var back 3600 som mest och jag tror inte jag överdriver när jag säger att jag inte var sämre än 60/40 i någon spot där jag fick in det. Var ganska frustrerande ett tag måste jag säga, men samtidigt skönt att jag spelar så pass låg nivå. Hade det varit högre hade jag nog varit betydligt mer tiltad :-)

 

Efter hårt jobb och några vunna flipps så lyckades jag iaf ta tillbaka det mesta och slutade sessionen på överkomliga 360kr back. Skönt att få plocka in så pass mycket, men det blir inga 20k om variansen fortsätter att sparka mig i huvudet på det här sättet. Hoppas på vändning imorgon.

 

För övrigt vill jag tipsa alla som spelar PLO att titta på MagicNinjas serier på deucescracked. Bästa PLO videosen jag sett.

 

Dag 1. 1167kr-

Dag 2. 522kr+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan få vänta ett tag i det här helvetesspelet omaha :) Jag är nästan 40bi under ev på 20k händer. Guld

 

Jotack.. Fan skrämmande hur svårt det här spelet känns ibland.. De är inte så att jag förlorar var tredje, var fjärde flipp.. Utan jag förlorar verkligen ALLA :-) Börjar kännas ganska skrattretande. Bara att vara tacksam att det är 2/4 det handlar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1960 ner den här sessionen. Mesta är definitivt varians, men jag tror att jag är lite för kreativ för nivån också. Gamblar lite för mycket med fiskarna. Ska försöka dra ner lite på det nästa session.

 

Vet inte om det är ultimata grindförhållanden just nu heller.. Sitter på min laptop med touchpad och lirar 5 bord svs med överlapp liksom.. Påverkar ju inte spelet positivt direkt. Men får stå ut med det tills jag kommer hem till stationära i stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definitivt paus ett tag nu. Droppen var nådd när jag torskade 3 raka flipps på 7.5/15 och sen plockade KK mot 66 på K626 bräda på PLO200 på ftp. 30k back senaste 4 dagarna då jag spelat majoriteten av händerna på 2/4 svs.. Kul liv sas :-)

 

Kanske skeppar 500 spänn till barncancerfonden i förskott då jag aldrig kommer nå 20k och kör en nystart på nån site med schysst rb-deal. Lutar nog åt det. Men som sagt, paus några dagar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...