Ängeln17 Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Räkna inte med att se mig i livepokersamanhang inom nån snar framtid. Pff. Internetkids asså . Live slår nät 100x 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Pff. Internetkids asså . Live slår nät 100x 24/7. Haha bara gamla rävar som orkar vänta 10 min mellan varje hand --------------------------------------------------- Första sessionen på PLO400 avklarad. Spelade inte bra alls och gjorde säkert 10 spel som jag direkt reagerade på i efterhand. Hamnade i några tråkiga sits också, men inget som jag inte ska kunna hantera bättre. Blir lite videos på deucescracked innan jag spelar nästa session. Var ner 1800 som mest och upp 700 ett tag men stannade nu 264kr ner då jag måste iväg. Bio på schemat ikväll, kanske hinner med ytterligare en session senare. Dag 1. 264kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 var tvungen att facebookchatta med din bror för att få höra om den här bloggen. varför släpper du inte in mig i ditt (under)liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 var tvungen att facebookchatta med din bror för att få höra om den här bloggen. varför släpper du inte in mig i ditt (under)liv? Du har ju givit efter för Svenssonlivet.. Studerar med kortleken på skohyllan, känns mer som att du har övergivit mig och stänger mig ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Droppade några inköp nu på kvällen också. Spelade dåligt, sprang dåligt. Skärpning tills imorgon mao.. Dag 1. 1167kr- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 orkar inte skriva något ägande för jag har kommit över den delen av mitt liv. // Hel- "Robin Sharma" toker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 orkar inte skriva något ägande för jag har kommit över den delen av mitt liv. // Hel- "Robin Sharma" toker Oh no! Jag saknar den gamle heltoker Jag plussade 882kr på dagens första session. Jag spelade inte så bra nu heller. Vet inte varför jag spelat så dåligt de senaste sessionerna.. Måste bättra mig i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Nu har jag äntligen börjat spela bra, men kan inte vinna en all in istället. Springer verkligen katastrofdåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 uuuuh blev inte bättre av mitt gnäll.. shit asså, måste vara 2.5k under ev bara den här sessionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Nu har jag äntligen börjat spela bra, men kan inte vinna en all in istället. Springer verkligen katastrofdåligt Variansen är dödande i PLO ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Variansen är dödande i PLO ibland. Amen.. Som sagt helt brutalt motriggad nu på kvällen. Var back 3600 som mest och jag tror inte jag överdriver när jag säger att jag inte var sämre än 60/40 i någon spot där jag fick in det. Var ganska frustrerande ett tag måste jag säga, men samtidigt skönt att jag spelar så pass låg nivå. Hade det varit högre hade jag nog varit betydligt mer tiltad Efter hårt jobb och några vunna flipps så lyckades jag iaf ta tillbaka det mesta och slutade sessionen på överkomliga 360kr back. Skönt att få plocka in så pass mycket, men det blir inga 20k om variansen fortsätter att sparka mig i huvudet på det här sättet. Hoppas på vändning imorgon. För övrigt vill jag tipsa alla som spelar PLO att titta på MagicNinjas serier på deucescracked. Bästa PLO videosen jag sett. Dag 1. 1167kr- Dag 2. 522kr+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Fick igång Omahamanager idag. Diffar med lite händer från början av projektet, men kan bjuda på den riktigaste grafen jag har än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Väntar fortfarande på att få springa lite normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 hej dagboken (lol implicerade precis att det är min dagbok när det är stures hahahh) jag har inte spelat poker på 2 månader Poker gör en ledsen *ledsen* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Väntar fortfarande på att få springa lite normalt man kan få vänta ett tag i det här helvetesspelet omaha Jag är nästan 40bi under ev på 20k händer. Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 man kan få vänta ett tag i det här helvetesspelet omaha Jag är nästan 40bi under ev på 20k händer. Guld Jotack.. Fan skrämmande hur svårt det här spelet känns ibland.. De är inte så att jag förlorar var tredje, var fjärde flipp.. Utan jag förlorar verkligen ALLA Börjar kännas ganska skrattretande. Bara att vara tacksam att det är 2/4 det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Jotack.. Fan skrämmande hur svårt det här spelet känns ibland.. . Lika roligt som det kan vara lika djävligt är det här spelet. Det är fantastiskt för oss självspäkare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 man kan få vänta ett tag i det här helvetesspelet omaha Jag är nästan 40bi under ev på 20k händer. Guld leo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 1960 ner den här sessionen. Mesta är definitivt varians, men jag tror att jag är lite för kreativ för nivån också. Gamblar lite för mycket med fiskarna. Ska försöka dra ner lite på det nästa session. Vet inte om det är ultimata grindförhållanden just nu heller.. Sitter på min laptop med touchpad och lirar 5 bord svs med överlapp liksom.. Påverkar ju inte spelet positivt direkt. Men får stå ut med det tills jag kommer hem till stationära i stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 BTW. Ett tips. Ge dig inte på avancerade bluffar på SvS låga nivåer. De förstår liksom inte spelet tillräckligt för det och gillar inte att släppa halvbra träffar. Spela bara på värdet. Fast det har du kanske upptäckt själv . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 leo? leo och jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Missär är bara förnamnet på gårdagen.. Tog med mig min runbad upp på 7.5/15 och det kostade därefter. Tror jag behöver pausa några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Man vet att man är rätt trött på poker när man vill kräkas efter en + session.. Funderar på att pausa några dagar och starta om systemet sas. Här är gårdagen/natten btw: Uploaded with ImageShack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 this will cheer you up buddy http://www.youtube.com/watch?v=sWS-FoXbjVI Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Definitivt paus ett tag nu. Droppen var nådd när jag torskade 3 raka flipps på 7.5/15 och sen plockade KK mot 66 på K626 bräda på PLO200 på ftp. 30k back senaste 4 dagarna då jag spelat majoriteten av händerna på 2/4 svs.. Kul liv sas Kanske skeppar 500 spänn till barncancerfonden i förskott då jag aldrig kommer nå 20k och kör en nystart på nån site med schysst rb-deal. Lutar nog åt det. Men som sagt, paus några dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts