Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
får man ta med laptopen så man kan spela svs-sm samtidigt? om inte får jag tyvärr avregga mig :(

Om du har egen uppkopling så är det ok om du räknar med att vara kvar hos oss så länge ;-).

Edit: Anledningen till att det blev denna helg är att lokalen är upptagen den 20de och den 27 ska minsta barnbarnet bada i kyrkan. Det gick före.

Postad

Hej!

Undrar om man kan vara med i era turneringar? Såg på hemsidan att man måste ha en referens men jag är ny i Linköping(flyttat pga jobb från Sthlm) och inte så aktiv på forumen(även fast jag läst länge), så lite svårt att ha en referens.

Nu blir det tyvärr svårt inför denna turnering då det är samma dag som en viss annan onlineturnering(:mrgreen: ), för jag antar att turneringen inte kan vara färdigspelad tills 18.00?

Hur som, skulle vara kul och spela lite poker och lära känna lite nytt folk.

Mvh Sami

Postad
Hej!

Undrar om man kan vara med i era turneringar? Såg på hemsidan att man måste ha en referens men jag är ny i Linköping(flyttat pga jobb från Sthlm) och inte så aktiv på forumen(även fast jag läst länge), så lite svårt att ha en referens.

Nu blir det tyvärr svårt inför denna turnering då det är samma dag som en viss annan onlineturnering(:mrgreen: ), för jag antar att turneringen inte kan vara färdigspelad tills 18.00?

Hur som, skulle vara kul och spela lite poker och lära känna lite nytt folk.

Mvh Sami

Skicka ett mail till klubben så återkommer de.

Online är för internetkids. Vi "gamlingar" lirar hellre live ;-). Sen finns det ju de som vill dubblera på lördag vilket är helt okey.