PKEngeln Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Lördagen den 13 november lirar vi Superweekend Tallin hos oss, med ett adderat värde på €700 till vinnaren. Mer info finns i vår klubbtråd: Superweekend Tallin hos PK Engeln Citera
Ängeln17 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Nästan hälften av platserna är nu bokade. Citera
Djens Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Nästan hälften av platserna är nu bokade. Boka en till mig! Citera
okocha Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 får man ta med laptopen så man kan spela svs-sm samtidigt? om inte får jag tyvärr avregga mig Citera
Ängeln17 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 får man ta med laptopen så man kan spela svs-sm samtidigt? om inte får jag tyvärr avregga mig Om du har egen uppkopling så är det ok om du räknar med att vara kvar hos oss så länge . Edit: Anledningen till att det blev denna helg är att lokalen är upptagen den 20de och den 27 ska minsta barnbarnet bada i kyrkan. Det gick före. Citera
Ängeln17 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Boka en till mig! Du är reggad. Citera
okocha Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Om du har egen uppkopling så är det ok om du räknar med att vara kvar hos oss så länge . ja, det har jag sweet Citera
Ängeln17 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Mer än hälften av platserna är nu bokade Citera
hogge75 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Trist att det är så pass långt till Linköping Citera
Ängeln17 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Trist att det är så pass långt till Linköping Vadå långt? Halvvägs hämtar du upp Mike Time så är ni snart här. Citera
hogge75 Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Vadå långt? Halvvägs hämtar du upp Mike Time så är ni snart här. Har faktiskt redan kollat upp det alternativet, men den gode MT kunde inte Citera
Leopardkungens Postad 7 November , 2010 Rapport Postad 7 November , 2010 Hej! Undrar om man kan vara med i era turneringar? Såg på hemsidan att man måste ha en referens men jag är ny i Linköping(flyttat pga jobb från Sthlm) och inte så aktiv på forumen(även fast jag läst länge), så lite svårt att ha en referens. Nu blir det tyvärr svårt inför denna turnering då det är samma dag som en viss annan onlineturnering( ), för jag antar att turneringen inte kan vara färdigspelad tills 18.00? Hur som, skulle vara kul och spela lite poker och lära känna lite nytt folk. Mvh Sami Citera
Ängeln17 Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Hej!Undrar om man kan vara med i era turneringar? Såg på hemsidan att man måste ha en referens men jag är ny i Linköping(flyttat pga jobb från Sthlm) och inte så aktiv på forumen(även fast jag läst länge), så lite svårt att ha en referens. Nu blir det tyvärr svårt inför denna turnering då det är samma dag som en viss annan onlineturnering( ), för jag antar att turneringen inte kan vara färdigspelad tills 18.00? Hur som, skulle vara kul och spela lite poker och lära känna lite nytt folk. Mvh Sami Skicka ett mail till klubben så återkommer de. Online är för internetkids. Vi "gamlingar" lirar hellre live . Sen finns det ju de som vill dubblera på lördag vilket är helt okey. Citera
Ängeln17 Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Då återstår endast 2 platser. Citera
Recommended Posts