Gå till innehåll

jag behöver svar.för jag är lite frustrerad.


Timmitheman1

Recommended Posts

Hej.det är så här att jag har ett problem som jag tycker är väldigt frustrerande.Holdem manager säger att jag ligger -87 dollar på 5nl över 20k händer.detta är väldigt jobbigt då jag vet om att jag kan slå nivån.jag spelar 6 max och är oftast väldigt tight av mig för 6 max.ligger runt 11/8 på dom 20k händerna.så ni kan ju förstå att jag är relativt tight o spelar inte allt för många händer.finns där någon här inne som har spelar mer än 20k händer på 5nl och visat profit på dom händerna.kanske ni kan ge mig råd om hur jag ska gå tillväga för att börja vinna igen på denna nivån.eller om ni vet någon som kanske kunnat coacha mig igenom denna nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej skönt att 20k händer är löjligt.kändes som relativt mycket.kanske jag som har missförstått det hela.

 

20k händer och 17 inköp ner på lågvariansnivån microstejks tycker jag inte är inte löjligt.

 

Med stor sannolikhet är du en förlorande spelare och med 100% säkerhet har du flera jätteläckor. 11/8 är t.ex. way too tight.

 

Kolla videos, studera etc. innan du spelar mer. Spelar själv inte holdém men leak-bustern i HM är väl ok för dessa stakes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet om att jag har stora läckor i mitt game.därför postade jag för att få andras synpunkt och jag är väldigt tacksam för dom som har gett mig svar..graphen visar att jag är en förlorande spelare ja.men vad den inte visar är att jag har gått in och varit storfavorit fler gånger än vad jag har varit underhund och fått otur.men jag ska lyda ditt råd.kolla videosar m.m.har du någon bra sida du kanske kan tipsa mig om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.jag deponerar inte pengar sideshow.jag har gjort 11 dollar till 138 dollar.sist gjorde jag 2 dollar till 100 dollar.jag testa köra lite lag idag.alltså.jag har varit alldelles för tight.antagligen är det en skada jag har haft sen jag spela full ring.trodde det gick att applicera detta full ring tighta sättet till 6 max.tack prislappen för din länk.har läst en del o det har öppnat upp mina ögon lite.har fortfarande mycket kvar att lära bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raken på microstakes e löjligt, på 20k händer har man säkert rejkat över $200 dollar på nl5 vilket motsvarar en hel bankroll för den nivån.

 

Med det sagt, du kanske inte är så stor förlorare som du tror eller som folk vill ge sken av, du är bara inte tillräckligt stor vinnare för att slå nivån givet rejken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...