Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Hej.det är så här att jag har ett problem som jag tycker är väldigt frustrerande.Holdem manager säger att jag ligger -87 dollar på 5nl över 20k händer.detta är väldigt jobbigt då jag vet om att jag kan slå nivån.jag spelar 6 max och är oftast väldigt tight av mig för 6 max.ligger runt 11/8 på dom 20k händerna.så ni kan ju förstå att jag är relativt tight o spelar inte allt för många händer.finns där någon här inne som har spelar mer än 20k händer på 5nl och visat profit på dom händerna.kanske ni kan ge mig råd om hur jag ska gå tillväga för att börja vinna igen på denna nivån.eller om ni vet någon som kanske kunnat coacha mig igenom denna nivån. Citera
Soni Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Spela 40k händer till, och posta profit/loss igen. För 20k händer, är löjligt Citera
Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 okej skönt att 20k händer är löjligt.kändes som relativt mycket.kanske jag som har missförstått det hela. Citera
Soni Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Vad du kan göra är att kolla EV kurvan. Går den uppåt så är du iaf vinnande på dessa 20k händer. Yes trots att du är minus Citera
Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 okej tack soni. Citera
Mr_Tight Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 okej skönt att 20k händer är löjligt.kändes som relativt mycket.kanske jag som har missförstått det hela. 20k händer och 17 inköp ner på lågvariansnivån microstejks tycker jag inte är inte löjligt. Med stor sannolikhet är du en förlorande spelare och med 100% säkerhet har du flera jätteläckor. 11/8 är t.ex. way too tight. Kolla videos, studera etc. innan du spelar mer. Spelar själv inte holdém men leak-bustern i HM är väl ok för dessa stakes? Citera
Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 jag vet om att jag har stora läckor i mitt game.därför postade jag för att få andras synpunkt och jag är väldigt tacksam för dom som har gett mig svar..graphen visar att jag är en förlorande spelare ja.men vad den inte visar är att jag har gått in och varit storfavorit fler gånger än vad jag har varit underhund och fått otur.men jag ska lyda ditt råd.kolla videosar m.m.har du någon bra sida du kanske kan tipsa mig om? Citera
Rooney Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Finns ju ingen mening i att sitta o grinda så tight på den nivån, det får du ju inte ut någonting av. Citera
Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 okej ska inte spela så tight Citera
Prislapp Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 http://forumserver.twoplustwo.com/69/micro-stakes-pl-nl/moving-up-through-unl-2010-a-676130/ Kika igenom den tråden, kan nog hjälpa en hel del. Citera
DrRoland Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 FullTilt har förvisso spärrat och stängt av en hel del botar den senaste tiden men de har fortfarande nästan 7% rake på den nivån. Att spela med det är förmodligen ungefär lika upplyftande för bankrullen som att cykla i ett badkar. Citera
Sideshow Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Är ju lönehelg så rekommenderar väl inte att plocka fram din inre lagtard just idag om du är orutinerad. Citera
Timmitheman1 Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 haha.jag deponerar inte pengar sideshow.jag har gjort 11 dollar till 138 dollar.sist gjorde jag 2 dollar till 100 dollar.jag testa köra lite lag idag.alltså.jag har varit alldelles för tight.antagligen är det en skada jag har haft sen jag spela full ring.trodde det gick att applicera detta full ring tighta sättet till 6 max.tack prislappen för din länk.har läst en del o det har öppnat upp mina ögon lite.har fortfarande mycket kvar att lära bara. Citera
killerwolf Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 raken på microstakes e löjligt, på 20k händer har man säkert rejkat över $200 dollar på nl5 vilket motsvarar en hel bankroll för den nivån. Med det sagt, du kanske inte är så stor förlorare som du tror eller som folk vill ge sken av, du är bara inte tillräckligt stor vinnare för att slå nivån givet rejken. Citera
MrFroggyX Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Du spelar för tight. Lyssna på första svaret du fick. Citera
Timmitheman1 Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2010 yes.har redan börjat öppna upp mitt game lite froggy.det blev faktiskt lite roligare att spela nu också haha Citera
Recommended Posts