Drekari Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 tjeena Jag har några frågor angående ipoker (expekt) då jag är hyffsat ny här. Men det är några saker jag inte kan hitta på siten. 1, Vart fyller jag i så jag auto-muckar varje gång? 2, Går det att ändra kortlek då den nya är så grymt ful / Drekari Citera
m1978 Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Har du sökt själv? första hitta jag efter typ 5 sekunder options - table action - auto muck byta kortlek vet jag inte, har aldrig känt det behovet men nån annan kanske kan svara på det Citera
Woarda Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Hejsan. fixa programmet iBolide. Låter dig modifiera iPoker-skin, bland annat kortlekens färg samt typsnitt eller vad det kallas... Kostade förr 30 USD, idag vet jag inte. Men det funkar utmärkt på bland annat Expekt. Citera
Drekari Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Har du sökt själv? första hitta jag efter typ 5 sekunder options - table action - auto muck byta kortlek vet jag inte, har aldrig känt det behovet men nån annan kanske kan svara på det Tack så mycket för hjälpen, tyckte det var svårt att hitta när jag har svenska som språk på expekt >.< Citera
Drekari Postad 30 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Hejsan. fixa programmet iBolide. Låter dig modifiera iPoker-skin, bland annat kortlekens färg samt typsnitt eller vad det kallas... Kostade förr 30 USD, idag vet jag inte. Men det funkar utmärkt på bland annat Expekt. Alltså, jag tycker inte riktigt det är värt pengarna för att byta skin, var bara lite fundersam om det gick att byta kortlek då denna inte är så snygg, men självklart spelbar. Är nämligen student och 30$ på ett skin är lite onödiga pengar enligt mig Citera
Recommended Posts