Scaniac Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Postad 26 December , 2010 Alt gr + E TYYYYYYYYYYY:D mucho gracias siii hemma från Väääla nu, man får fan huvvevärk av att gå bland allt folket och tränga sig fram, fy fan! Citera
Scaniac Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Postad 26 December , 2010 Körde en timmes lir igen och sammanlagt sen rullen startade ligger jag + €70 Änsålänge går de bra Nu ska jag sova, jobb imorgon 6-15 fast ledig tisdag så lär bli grind imorgon kväll PUSSSSS Citera
Scaniac Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Postad 27 December , 2010 Nyss hemkommen från jobb, trodde jag började 6 idag när jag kom till jubb såg jag att jag började 8, Faaaail fast fick börja jobba 2h tidigare ) Värt att nämnas att jag snart clearat 500 händer vilket ger mig €50 Epicrulleboost ftw! Citera
Scaniac Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Postad 27 December , 2010 Summering vecka 51: Lördag 25/12 : + €20 Söndag 26/12 : + €48 + €68 För månaden Citera
Scaniac Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Postad 27 December , 2010 Lite för dött här i Dagboken tycker jag , mina dagbokkamrater verkar ju ge upp dagboken.. Citera
wahlen1 Postad 27 December , 2010 Rapport Postad 27 December , 2010 Nyss hemkommen från jobb, trodde jag började 6 idag när jag kom till jubb såg jag att jag började 8, Faaaailfast fick börja jobba 2h tidigare ) Värt att nämnas att jag snart clearat 500 händer vilket ger mig €50 Epicrulleboost ftw! Vad jobbar du med då? Vad lirar du för stakes? Citera
Scaniac Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Postad 27 December , 2010 Vad jobbar du med då? Vad lirar du för stakes? Jobbar på ica lagret i HBG fast blir arbetslös om 2 veckor.. i lördags började jag och kör NL25 € Btw startrullen var på €534 sugen på att börja bygga rulle eller? Citera
wahlen1 Postad 27 December , 2010 Rapport Postad 27 December , 2010 Jobbar på ica lagret i HBG fast blir arbetslös om 2 veckor..i lördags började jag och kör NL25 € Btw startrullen var på €534 sugen på att börja bygga rulle eller? Får rb om några dagar då är väl rullen på cirka 400-500€. Köra nl10 tills rullen är på 700€ sen nl20 typ Citera
Scaniac Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Postad 27 December , 2010 Får rb om några dagar då är väl rullen på cirka 400-500€. Köra nl10 tills rullen är på 700€ sen nl20 typ nice nice, ja jag orkar faktiskt verkligen inte NL10 vilken site skaru lira på? hur mö rb får du? Citera
Scaniac Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Postad 28 December , 2010 Gårdagen Kunde sluta jävligt illa och att jag hamnat på -€60 Men en värvningsbonus på €50 kom in och jag blev bara €10 back! Floppade set med 77 och fick in degen mot överpockets som rivrade set , pott på €50 Citera
wahlen1 Postad 28 December , 2010 Rapport Postad 28 December , 2010 nice nice, ja jag orkar faktiskt verkligen inte NL10vilken site skaru lira på? hur mö rb får du? Jag lirar på eurosuperpoker får 50% nu iallfall. Måste spela rätt högt för att få mer på boss Även om sidan snart flyttar till ongame. FÅr se sen om man stannar kvar eller om man bytar. Citera
Scaniac Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Postad 28 December , 2010 Jag lirar på eurosuperpoker får 50% nu iallfall. Måste spela rätt högt för att få mer på boss Även om sidan snart flyttar till ongame. FÅr se sen om man stannar kvar eller om man bytar. haha ok , har lirat lite på den sidan innan, en lokal klubb jag brukar lira på har samarbete med den sidan... langa msn i pm elr ngt så vi kan tjöta! För övrigt : på med mjukisgrindbrallorna så kör vi igen! har ett litet dagsmål: att nå 1000 rakeade händer innan kl 1655. antal rakeade händer at this moment : 563 4 nl25 bord så borde man hinna?? Citera
Scaniac Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Postad 29 December , 2010 Bad hair day igår fast pokermässigt först plus sen pang boom back €34 Rullen ligger nu på €534 Och det känns snart som jag borde hoppa ner på NL10 Men vet med mig egentligen att jag kommer ha det svårt för att lira seriöst där.. well well we will seee Citera
freddyponken Postad 29 December , 2010 Rapport Postad 29 December , 2010 Se det mer långsiktigt grabbar.. fokusera på spel och försök bortse från dags och även om ni kan veckoresultat. Det kommer hjälpa er att fokusera på det man kan påverka, dvs spelet, och ni kommer ha lättare att koppla bort pokern i vardagen då man slipper resultatfixering som ligger o gnager! GL Citera
Scaniac Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Postad 29 December , 2010 Se det mer långsiktigt grabbar.. fokusera på spel och försök bortse från dags och även om ni kan veckoresultat. Det kommer hjälpa er att fokusera på det man kan påverka, dvs spelet, och ni kommer ha lättare att koppla bort pokern i vardagen då man slipper resultatfixering som ligger o gnager! GL tjock som man är sitter man och surplar cola medans man läser ditt inlägg och givetvis spiller jag cola på min t-shirt på något vänster, måste ha hål i hakan... fan tänkte jú ha denna t-shirten imorgon, jävla mcmugg... För att komma ontopic: du slår verkligen huvudet på spiken här då jag triggat mig själv, *måste ligga plus för dagen* och nästan blivit tiltad på detta, har alltid haft jättesvårt att se långsiktigt och är en snubbe som skottat bort sin rulle 100 gånger, för jag hade för bråttom att tjäna pengar... Men blir arbetslös nu snart och givetvis ska jag söka jobb osv men kommer iaf bli mer fokus på lirandet, btw någon som har tips på en bra pokerbok man kan läsa? ps. tack freddy inspirerande inlägg ds. Citera
Scaniac Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Postad 29 December , 2010 Denna handen får avsluta kvällsgrinden Bankrulle: €585 Citera
Scaniac Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Postad 30 December , 2010 Är 99% av pf för fina för dagboken eller? Eller måste jag bli bättre spelare eller skriva roligare inlägg.. hade varit kul om jag fått någon kritik så man kan bli bättre skribent nyss hemkommen från jobb och funderar på att städa, men är så jävla trött så vet ifan om jag ska planera fram det, (som vanligt) efter att ha burit begagnade mohammed stålhätteskor i 10h så sticker fötternas lukt rejält i näsan... Så duschen är prio 1 när jag orkar lyfta min feta röv från stolen, tills dess funderar jag och grindar lite.. ^^ Citera
schumme Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Denna handen får avsluta kvällsgrinden Bankrulle: €585 Ninjabluff? Citera
Scaniac Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Postad 31 December , 2010 Efter en del grindande slutar rullen på €652 Vilket ger månadsresultatet: +€118 Vilket är för jävla bra med tanke jag började för ca 1 vecka sen Se om jag grindar imorgon annars kommer jag inte spela poker förräns nästa år! Måste säga att dom har en för jävla bra support, hur trevliga som helst och hjälper en gärna med alla ens bekymmer, rakeat ca €120 och därmed klarat ribban för att kvalificera mig till deras rakeback, så hoppas på en god €30 rakeback nästa månad Dags att sova puss från en lyckosam djävel Citera
Scaniac Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Postad 31 December , 2010 Ny dag nya möjligheter, en del att göra innan jag ens kan tänka på grind , tål att veta att jag är nykter idag pga jobb imorrgon inte så deppig för det faktiskt, tänkte berätta om ett projekt till som kommer 2011, har köpt en ukulele som jag tänkt stämma själv sen lära mig lira på, hade varit fett, nu blir de systemet polare samt städa osv... PUSSSSsss Citera
Iinkan Postad 31 December , 2010 Rapport Postad 31 December , 2010 Är 99% av pf för fina för dagboken eller? Tror att det kan bero på att du lägger in för små bilder i din db . Skoja bara, gl med pokern och ukelelen 2011 Citera
Scaniac Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Postad 31 December , 2010 Tror att det kan bero på att du lägger in för små bilder i din db . Skoja bara, gl med pokern och ukelelen 2011 ty! liraru något ? Citera
HokuzzPokuzz Postad 31 December , 2010 Rapport Postad 31 December , 2010 Jobbar på ica lagret i HBG fast blir arbetslös om 2 veckor..i lördags började jag och kör NL25 € Btw startrullen var på €534 sugen på att börja bygga rulle eller? Vet inte hur stort det är där borta, men känner du greken stefan som också jobbar där? Chansar lite på att världen är liten Citera
Scaniac Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Postad 31 December , 2010 Vet inte hur stort det är där borta, men känner du greken stefan som också jobbar där? Chansar lite på att världen är liten Finns ju några greker, men det beror helt på vilken avdelning han jobbar på, om han är kontorsnisse eller jobbar på lagret med truckkörning osv, finns 3 stora avdelningar: frukt & Färsk ( där är jag ) Kolonial och frysen Men ser jag han känner jag säkert igen han! ty! liraru något ? Läste igenom er DB och den kommer följas, GL! Rullen ligger nu på €652 Fan konstigt att man lämnar klienten med 652 Kommer tillbaka så har man fått en €5 depositbonus men rullen är endå på €651 Citera
HokuzzPokuzz Postad 31 December , 2010 Rapport Postad 31 December , 2010 Finns ju några greker, men det beror helt på vilken avdelning han jobbar på, om han är kontorsnisse eller jobbar på lagret med truckkörning osv,finns 3 stora avdelningar: frukt & Färsk ( där är jag ) Kolonial och frysen Men ser jag han känner jag säkert igen han! Hehe, tror han jobbar i frysen faktiskt! Citera
Recommended Posts