inteillaalls Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Sitter och lirar en SnG. Datorn tok-dör rakt av och efter att ha startad om den, klickat igång 24h-klienten igen (och själv letat upp mig) så kommer jag inte in på bordet. Ingen "Im back"-knapp eller nåt! Var tvungen att se på när de andra åt upp mina blinds tills jag dog. Vad är detta för skräp? Tänk om jag spelade för mkt pengar?!? /G Citera
raqqa Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Hade du loggat in då? Det går väl inte att öppna fönstret med listan över turneringarna utan att logga in? Citera
inteillaalls Postad 15 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2005 Jag hittade bordet genom att söka på mitt eget nick, när bordet väl var framme loggade jag in... Kan detta vara orsaken? Verkar ju korkat isf. /G Citera
jezaja Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Ja man kan söka upp sig själv utan o logga in. Hade du logga in hade du nog kommit direkt till bordet automatiskt. Så du får nog skylla dig själv denna gången faktiskt Citera
inteillaalls Postad 15 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2005 Fat bastards, när jag väl loggat in borde klienten skickat fram "Im back" knappen. HEY UTVECKLARE, WOULDNT THAT BE SOMETHING HUH? Citera
Recommended Posts