Gå till innehåll

Uppringd av "pokerföretag"


Cmart

Recommended Posts

Ibland får jag för mig att svara obrytt på telefonförsäljarnas frågor och låta de köra sitt 5 minuters snack och sen när de frågar om man är intresserad så säger man helt självklart att nej jag är inte intresserad.

 

Det är roligt och skönt att känna den förvånade vibben och irritationen på att de inser att de pladdrat på i 5 minuter till någon som aldrig någonsin kommer köpa produkten oavsett pris och vad de säljer, mest för principens skull.

 

Rätt åt dom jävlarna. Samhällets bottenkrypare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nae du förstår väl att han då måste utmana telefonisten HU, som tackar nej efter att Trillske framställt sina krav i 29 minuter. Trillske tjatar vidare tills han får ett ja av telefonisten, som dock bara kan spela efter kl 18 varje dag. Trillske kan bara spela innan 18, inte efter. Och det har blivit jobbigt för e v e r y o n e

 

I lol'd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du att det var samma nummer som ringde om det var okänt bägge gångerna?:shock: Mindblasting imo

 

Det var nog så att numret syntes men var okänt för telefonens innehavare... Radiotjänst kör inte med dolt nummer. Dessutom är det bra att han numera betalar och därmed sponsrar publicservice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...