Hjulapan Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Igår handlade jag hem ett par flaskor från systembolaget för att fylla på mitt barskåp. När jag började spela vid 14.00 så tog jag mig en liten jäger. 20.00 så upptäckte jag att flaskan var tom. var inte märkbart påverkat och inte bakfull heller idag. Jag tror jag skulle vara den bästa kandidaten om Svergie ställde upp i "hur mycket kan du dricka och ändå vara skärpt" VM. Någon som tror sig kunna slå det? Citera
Staahla Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Igår handlade jag hem ett par flaskor från systembolaget för att fylla på mitt barskåp. När jag började spela vid 14.00 så tog jag mig en liten jäger. 20.00 så upptäckte jag att flaskan var tom. var inte märkbart påverkat och inte bakfull heller idag.Jag tror jag skulle vara den bästa kandidaten om Svergie ställde upp i "hur mycket kan du dricka och ändå vara skärpt" VM. Någon som tror sig kunna slå det? Jag tror du skulle göra dig bättre i "hur oskärpt kan du vara och och ändå nykter"-VM. Citera
devalanteriel Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Gillar url på bilderna. Citera
Snygglenn Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Gillar url på bilderna. finns ju alldeles för få smilies på pf, update skulle vara på sin plats! Citera
devalanteriel Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Mmm, har funderat på det. De flesta från Millan.net är rätt bra (se mitt lager här: http://stirredreality.com/img/) A******sS? edit: nm, listade ut mha posthistorik. Citera
Recommended Posts