Knofan Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Tänkte åka över och lira texas holdem i LV när biljetterna blir lite billigare. Kanske Mars/April lr något liknande. Vore kul om flera kunde hänga på. Har vart där en gång tidigare och lirat. Mycket poker, fri bar och bra och billiga hotell. Vi bodde på Golden nugget, ni vet där high stakes poker och liknande program har spelats in. Någon som kan vara sugen på att hänga med? Citera
oskarlife Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Kanske ska skriva lite mer information om dig själv kan ju kännas lite småmysko annars... Citera
Knofan Postad 16 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2010 hehe jo det är klart, kan ju vara bra. Är 31 år, bor i Kumla. Jobbar till vardags med eget företag så jag har möjlighet att styra lite hur jag vill vara ledig. Har spelat i ca 4 år, men bara typ 2 ggr live. Fick mersmak på det när jag var i Las Vegas och Los Angeles på semester i år. Tjejen tyckte dock inte det var så kul när jag satt fyra-fem timmar vid borden de tre sista kvällarna:) Fråga gärna om ni vill veta mer, är usel på att skriva sånt här :=) eller kontakta mig på knoen@duds.org :=) Citera
Recommended Posts