Gå till innehåll

jm tar det lugnt (ibland iaf) med... forgot it... nånting...

Recommended Posts

Postad

du som har hittat väskan (dolce gabbana) med bil- och lägenhetsnycklar i, kan du höra av dig eller maila ditt nummer så kan jag be isabel ringa dig, hon vill jätte gärna få tag på hennes saker och det vore jätte bra om du kan lämna det till henne.

hennes direktnummer är: 0760275852

mailadress är: isabel-arteaga150@hotmail.com

tack för hjälpen.

:-)

• 2 weeks later...
  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
du som har hittat väskan (dolce gabbana) med bil- och lägenhetsnycklar i, kan du höra av dig eller maila ditt nummer så kan jag be isabel ringa dig, hon vill jätte gärna få tag på hennes saker och det vore jätte bra om du kan lämna det till henne.

hennes direktnummer är: 0760275852

mailadress är: isabel-arteaga150@hotmail.com

tack för hjälpen.

:-)

Ska ta och ringa på en gång. Läste dina pm nyss, är duktig på att missa se nya pm...

Postad

Måste nog befria mig från katten snart... Är kattvakt hos en kompis och missekissen har ockuperad min madrass. Tror inte att hon blir glad om jag lägger mig på henne.

• 1 month later...
Postad

Ööööööööörgh... vet inte om jag lever......

Ikväll ska det bli röj och ordentlig fylla med några kompisar i Vasastan, Österhormalm & i stan... Har laddad med en vinare (3l) och så finns det i stort sett obegränsad med grogg...

Pokermässigt har det sväng lite men gått ok, blivit massa krimskrams som jag inte vill ha och som gåva från ovan lyckades jag halvtigga en ny ryggsägg från "farbror Ola" med en liten PAF-logga på, när jag hämtade min pulsmätare som jag donkat in på tisdagsrankingen.

Kul och se att du lever.:mrgreen:

Om jag inte minns fel nämnde du dubbelbock nånstans...

Såg att Viking hade 4 flak för 517 kr,är de värda beväret?

JA!!!!!

• 2 weeks later...
Postad

129085941267059144.jpg

Åland.

Körde "favorit i repris" och krigade in mig till PPC i sista möjliga satelliten, precis som till SM.

Tips på en ledig och lugn parkbänk att sova på natten till fredag någon?

blir det nån el eller?

Ööö... inte förrän tidigast imorgon.

Kan ju spara en massa pengar på att avvänja sig imo.

När läkaren skrev ut Naltrexon till mig sa han att det kostar drygt 300 pix för 28st men tillade "men det är iaf billigare än drickat".

Postad

Hur åker ni till Mariehamn? Macess försöker lura mig att åka från Kapellskär, nackdelen är att man ska vara på Centralen för att ta buss till boskapsbåten kl 7:40 men man är å andra sidan framme redan 12:30.

Ska ta Silja tillbaka till Stockholm eller eventuellt bränna iväg till Helsingfors.

Snyggt jobbat... Lyckades klonka ett paket igår med. Syns där...

Wee! Som längst på 19:00-turrarna lyckades jag bubbla men någon liten $11 eller $33-biljett kändes inte så intressant...

Grattis, då ses vi där!

Såg att frugan också är med samt Sami som var med oss till SM.

Sen väl iaf 25% av startfältet som jag träffat, bl.a. massa finska proffs.

Tur att PAF flyger hit lite sydeuropéer så man borde ha sisådär 1/100 att klonka. :)

Postad

Vette fan hur man skall ta sig dit, tanken var väl från stochholm kl 07.45. Men kan man ta buss från centralen 07.40 och vara framme tidigare känns det som ett bättre alternativ faktiskt.

Är det viking line du kikat på eller?

Postad
Vette fan hur man skall ta sig dit, tanken var väl från stochholm kl 07.45. Men kan man ta buss från centralen 07.40 och vara framme tidigare känns det som ett bättre alternativ faktiskt.

Är det viking line du kikat på eller?

Vikinig aka pissbåten var det med Macess,,,, 12,50kr tor med buss från kapellskär.

Sen föredrar jag Silja (380kr för en hytt för fyra fr Stockholm) för 340kr istället för att ligga med finska fyllskallar... ;-}

Postad

Lutar åt att ta Cindelella (boskapsrederiet) från Stockholm på torsdag 18:00 med ett antal forumiter & mods från ett konkurrerande forum och landa i Mariehamn vid 7:45 med en liten härlig baksmälla samt ett par kassar öl...

Postad

Så här känner jag mig just nu:

91108977_7f069dc9a4.jpg

Har inte trimmat skägget sen SM och orkade inte längre leta efter laddaren till skäggtrimmern så det blev en vanlig trimmer och ordentlig rensning av talibanskägget istället...

Ska till frissan också om hon har en ledig tid imorgon eller på torsdag, håret har inte heller fått någon avverkning sen Malta....

Postad
Hej jm_j

Läste på Jens blogg att du blev invald i svepofs styrelse. Var du på årsmötet och kan du berätta något om vad som sades och beslutades?

//Hogge

då lär det inte bli nått sm i tallinn då :mrgreen:

Postad
Hej jm_j

Läste på Jens blogg att du blev invald i svepofs styrelse. Var du på årsmötet och kan du berätta något om vad som sades och beslutades?

//Hogge

Vill egentligen kommentera för mhycket innan jag korrekturläst protokollet men...

- Murat vill inte vara ordförande eller styrelseledamot för hans arbetsgivare/företag torskar pengar pga det men motvilligt tog uppgiften tills man hittat någon annan kanonmat...

- Det var exakt 0 st medlemmar som lämnat motioner men ett par från styrelseledamoter .

- exakt 2st seriösa förslag till nya valberedning hade kommit, tyvärr inklusive att jag föreslog mig själv att vara i valberedning till nästa år som antagligen godkändes enhälligt.

- Ändringar av stadgar som alla röstades igenom enhälligt: Minst 5 och max 9 styreleledamöter, styrelsen får sätta till nya ledamoter (vid behov).

- Klubbar får bli medlemmar. Villkoren och annat trams ska fixas av styrelsen.

Mao så är det på vägen framåt, sen behövs fortfarande så många eldsjälar som möjligt.

"Ola-regeln" blev också skrotad med motiveringen att eftersom de flesta har ändå någon slags intresse i ett pokerföretag eller egenintresse på något sätt. Blir situationsbaserad i framtiden.

då lär det inte bli nått sm i tallinn då :mrgreen:

Vi kör på finlandsbåten istället så alla kan hamna i finkan.

Vågar inte åka förrän juni nästa år, ryssjävlarna är inte att leka med och prövotiden på min villkorliga 5 månader som är kvar slutar i slutet av maj nästa år.

Skulle nog tippa Tallinn ändå... ;-}

Postad
Hur många var ni på mötet?

8 varav 2st nya medlemmar, bl.a. en som skulle rapportera till Pokerstategy.

Det hela drog ut på tiden och blev mer som en medlemsmöte med massa snack som inte hörde till protokollet men jag var på väldigt snäll humör och brände iväg bara en "OOOOOrdnigsfrååååååååågaaaaa!!!!!!!!!!!!"

Är lite osäker om jag är ensam i valberedningen eftersom jag var på muggen när det röstades om det men antar att det är bara jag i år igen tills styrelsen fiskat in en till.