Gå till innehåll

jm tar det lugnt (ibland iaf) med... forgot it... nånting...

Recommended Posts

• Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Öyy... Hur kan jag missat att hora på RiverStars?!?

Finns tydligen ett slags "pokerskola" och om man "examenar" får man en evig $0.55 biljett samt 0,27VPP för varje turnering man registrerad sig till.

1.Du har fått jobb på norsk trålare och ska dra Torsk i nordatlanten.

2.Du ska till lappand, dricka Dubbelbock och meta Röding.

3.Behöver fler ledtrådar om jag hade fel.;-)

Zoink! Du är farligt nära på dina gissningar. Både fiske, öl och gräs (inte sjögräs) finns med i blandningen.

Postad

Fan vilken jävla klantskalle man kan vara ibland.

Fyllespelade lite NLT cg på Svenska Fel inatt och fick saldot från 1xx kr till 2xx kr och sen spelade jag en skitkval till Fusk-SM för 200 pix som jag tyvärr klonkade så nu om en stund får jag lida lite...

Postad

Hoppas Svs låter dig vinna.

Var på Blocket och sökte efter en Finsktalande papegoja :shock:,såg då att det fanns några it-jobb som skulle passa dig,sök på "finska" i kategorin "jobb".

Såg även att Blocket sökte en web-nånting men det kanske inte var dit gebit.

Hittade en äkta Zil 157 -59 som hade passat dig som hansken även den på Blocket.:mrgreen:

Postad

Tack för tipset, dock är jag rätt dålig på alla web-grejer, orkat inte ens fixa igång en blogg utan kör på olika forum istället...

Gick sådär sen, slarvade bort 50k av mina 51k med A-hög färgdrag mot en färdig färg och åkte ut handen senare.

Dock är det några stycken intresserade som vill betala :ola: mig för att vara pokerlärare. Dock inga med massa överflödiga pengar men kan ju bli någon tusing här och där, särskilt om jag får igång affe-verksamheten. Ansökte ett tag sen på bl.a. PAF men inte orkat driva projektet vidare.

Postad

Puhh... Var nära att torska en bunt (tunn sån) hundralappar på en vadslagning idag.

Som tur fegade den andre ur och gissade direkt rätt hur jag kunde torska $4.50 på en frirulle där jag "vann" $5.50...

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...