NikLasVegas Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Jag tar alla HU. ingen har edge på mig. Jag spelar vem som helst på alla nivåer upp till 5-10 (sek). Nå? Citera
litch Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 ingen har edge på mig. Bum Hunting 2.0 Citera
Soni Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Visste att det skulle bli underbart att läsa så fort jag såg titeln:mrgreen: Citera
Steel Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Visste att det skulle bli underbart att läsa så fort jag såg titeln:mrgreen: Vad är underbart? Citera
Soni Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Vad är underbart? Att jag fick mig ett skratt:oops: Citera
sexyterran Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 åhh gud så typiskt niklas alltså! han snacka hela dan ida om att öppna en tråd som denna... "åhh jag ska ta alla HU snar son fan, tror ja kan gula alla" sjukaste tugget!!!!! Citera
Steel Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Att jag fick mig ett skratt:oops: Jo, men åt vad? Detta är ett försök att driva med trillske förstår jag, men vad är det humoristiska? Citera
Soni Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Jo, men åt vad? Detta är ett försök att driva med trillske förstår jag, men vad är det humoristiska? u said it urself baby Citera
diazo Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 jag kan tänka mig 2k händer på 0.5/1 svs medans jag är svampad, game on? (eventuellt blir det problem med sitouts) Citera
NikLasVegas Postad 10 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Nekar alla. Ty Sexyterran. återigen... Citera
padrinosftw Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 sign me up uuh jag är så häftig med min lösexplosivaexplostil, sexar alla bumhunters i rumpan! edit kl5 Citera
Trillske Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Det humoristiska ur lite slapstick-perspektiv ni letar efter är, förstås, hur okreativt och dåligt försöket till humor är. Det är lite som när den där socialt efterblivne killen försöker dra ett skämt för en stor grupp, men gör det så dåligt att det leder till pinsam tystnad. Har med tiden lärt mig att man i sådana situationer bör acceptera misslyckandet och lyfta upp det till ytan på en gång, istället för att försöka dölja hur obekväm hela gruppen blev. Annars blir det downer för alla, istället för bara en liten knäpp på näsan till den som levererat misslyckandet. De känslor av sympati som kommer instinktivt bör istället användas till att förklara att killen är okey ändå, och att misslyckandet inte är hela världen. Så nu tycker jag att vi alla tar varandra i handen och förklarar att: Niklas, du är okey! Sedan kan vi lägga detta bakom oss och gå vidare. Vi blir starkare av detta. Starkare! Citera
mr-flow Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 alltså trillske, det är lite som att drottningen skulle säga att hey baberiba imitationen inte är så bra. tappar trovärdighet när det kommer från den man skämtar om. Citera
Trillske Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Jag är rätt tolerant, men de som inte tycker det här "skämtet" saknade för mycket för att ens få kallas ett skämt bryr jag mig inte så himla mycket om. Diskvalificerade åsikter. De som inte fattar att jag har distans nog att åtminstone notera ett riktigt skämt har helt missat att min avatar är en oerhört missnöjd fisk. Citera
Steel Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 alltså trillske, det är lite som att drottningen skulle säga att hey baberiba imitationen inte är så bra. tappar trovärdighet när det kommer från den man skämtar om. Exakt rätt förutom att första inlägget i den här tråden bara är pinsamt och totalt saknar humor, vilket inte hey baberiba gjorde. Citera
Metaddict Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Exakt rätt förutom att första inlägget i den här tråden bara är pinsamt och totalt saknar humor, vilket inte hey baberiba gjorde. MVH Bitterfittan Citera
Nice Hand GG Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 Så befängt mycket citatmaterial... båda trådarna. Citera
Emilio Postad 10 Oktober , 2010 Rapport Postad 10 Oktober , 2010 hallå allihopa. glöm inte bort att ha någon typ av trasa bredvid er så ni kan torka upp mellan varven. jobbigt med fuktskador. Citera
Recommended Posts