Gå till innehåll

Vem vill möta Trillske HU?


Trillske

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur kan man be mannen som skapat tidernas roligaste tråd att sluta posta? Jag vill bara ha fler konspirationsteorier E.H.

 

Antar att du skrattar åt paralympics-deltagarna också? Själv tycker jag det är tragiskt att folk födda i Sverige, med alla resurser som erbjuds i form av bra skolor o.s.v, ändå lyckas växa upp till vuxen ålder och vara så fullständigt efterblivna trots att där inte finns några handikapp som förklarar det.

 

Om du nu är handikappad så ber jag om ursäkt E.H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du skrattar åt paralympics-deltagarna också? Själv tycker jag det är tragiskt att folk födda i Sverige, med alla resurser som erbjuds i form av bra skolor o.s.v, ändå lyckas växa upp till vuxen ålder och vara så fullständigt efterblivna trots att där inte finns några handikapp som förklarar det.

 

Om du nu är handikappad så ber jag om ursäkt E.H

 

Jag får ofta höra att jag är hjärndöd och det är väl ett handikapp.

 

Men låt oss inte prata om mig utan om världens bästa Trillske. Liksom GTO-spelarna på detta forum så får man aldrig se dom visa prov på sina kunskaper. Läs igenom denna tråd och återkom sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får ofta höra att jag är hjärndöd och det är väl ett handikapp.

 

Men låt oss inte prata om mig utan om världens bästa Trillske. Liksom GTO-spelarna på detta forum så får man aldrig se dom visa prov på sina kunskaper. Läs igenom denna tråd och återkom sedan.

 

Nu säger jag inte att det är så, men besitter man kunskaper utöver det vanliga i en sport där kunskap=rikedom, så vore man likt dig, hjärndöd, om man delade med sig av den kunskapen publikt till kreti och pleti på ett öppet forum.

 

Visst kan man droppa av lite basic kunskap här och var, bara för att vara snäll, men man ska vara bra naiv om man tror att någon delger riktigt djup kunskap gratis, när det faktiskt finns folk som betalar sjuka summor för denna kunskap.

 

Trillske besitter givetvis inte sån kunskap, men det vet han om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer nog att jag inte är mästare vad gäller GTO. Jag har inte gjort något försök att doktorera i ämnet och det vore ju en fantastiskt konstig sak att ha rå-talang för. Jag har förstått så mycket som att folk inte är speciellt nära när vi pratar >200bb, för det var ganska trivialt att begripa. Sen är det ärligt talat lite blaj också. Mina ranges är rätt matematiskt logiska och pratar vi lowstakes möter jag få som är lika balanserade som mig (nickleeson men han feg-viktar). Spelar jag då nGTO? Mycket 'lol' över att jag skulle göra det, men det illustrerar ju ungefär hur vettigt begreppet är.

 

Jag sökte på E.H. när jag såg att han trollade och ja, det visade sig ju vara en fisk osv, så han är ursäktad, de gillar inte mig och ärligt talat är jag väl inte överförtjust i sådana som han heller. Jag har spelat lite nere på /5 senaste dagarna och, jag vet inte, det går ju inte att spela där. Vid varenda jävla bord sitter det nån socialtomte som hatar sitt liv och väljer att spilla över det på andra. När den där typen av lowlife också utan undantag avskyr Trillske, då blir det ju extra drygt.

Spelar du fortfarande, Trillske?

Jajamen! Ständigt underrollad. I Juli började jag med 2k och bildade ändå 60k Juli-Augusti, vilket säger allt om allt, det bra och det dåliga. Jag läcker som ett såll IRL och efter över 4 års universitetsstudier har det fortfarande inte sjunkit in att jag är student.

 

Så vad gäller HU är allt sig likt. Den enda som jag kan minnas velat ge action på /10 är dadoprso, övriga vägrar sitta in eller gör situot efter maximalt 5 minuter, skriver "no ty" i chatten och verkar tro att man på riktigt ska flytta på sig. Nötter. De som faktiskt vill möta mig verkar spela på /50+.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, hade helt glömt denna fantastiska tråden. Rent guld!!

 

Dealt to Trillske [6h Th]

dadoPrso raises kr25.00

Trillske raises kr90.00

dadoPrso raises kr195.00

Trillske calls kr195.00

*** FLOP *** [5c Qs Ac]

Trillske checks

dadoPrso bets kr195.00

Trillske calls kr195.00

*** TURN *** [5c Qs Ac] [9d]

Trillske checks

dadoPrso checks

*** RIVER *** [5c Qs Ac 9d] [Jh]

Trillske bets kr490.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu säger jag inte att det är så, men besitter man kunskaper utöver det vanliga i en sport där kunskap=rikedom, så vore man likt dig, hjärndöd, om man delade med sig av den kunskapen publikt till kreti och pleti på ett öppet forum.

 

Visst kan man droppa av lite basic kunskap här och var, bara för att vara snäll, men man ska vara bra naiv om man tror att någon delger riktigt djup kunskap gratis, när det faktiskt finns folk som betalar sjuka summor för denna kunskap.

 

Trillske besitter givetvis inte sån kunskap, men det vet han om.

Det märks att du har tänkt mycket och har stor livserfarenhet (obs ironi). Det handlar väl snarare om moral och värderingar och inte tankeverksamhet. Jag har mött sådana som dig som inte delar med sig och jag har ofta funderat på hur dom tänker. Nu när jag läser dina inlägg så får jag den frågan besvarad med - Inte alls.

 

Med min värdegrund så är det en självklarhet att dela med mig med den kunskap som jag besitter och detta gäller både arbetsmässigt och privat. Skall vi göra denna värld bättre kan jag inte se någon annan utväg. Varför skulle jag inte dela med mig? Och om man inte vill dela med sig varför skriver man då inlägg på ett pokerforum?

 

Det märkliga med er pokerproffs som inte vill dela med er och som är så,så framgångsrika är att ni aldrig dyker upp när det gälller. Återigen hittar jag inget av er pokerproffs när 9 man skall spela finalbordet i WSOP. Jag hittar ingen av er när pokershower visas med dom störtsta pokeramnen. Jag undrar varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer nog att jag inte är mästare vad gäller GTO. Jag har inte gjort något försök att doktorera i ämnet och det vore ju en fantastiskt konstig sak att ha rå-talang för. Jag har förstått så mycket som att folk inte är speciellt nära när vi pratar >200bb, för det var ganska trivialt att begripa. Sen är det ärligt talat lite blaj också. Mina ranges är rätt matematiskt logiska och pratar vi lowstakes möter jag få som är lika balanserade som mig (nickleeson men han feg-viktar). Spelar jag då nGTO? Mycket 'lol' över att jag skulle göra det, men det illustrerar ju ungefär hur vettigt begreppet är.

 

Om du inte spelar GTO varför då sitta och ge en massa råd? Vi har 100-tals GTO-spelare som berätta exakt hur man skall spela varje tänkbar hand i varje tänkbar situation.

 

Jag sökte på E.H. när jag såg att han trollade och ja, det visade sig ju vara en fisk osv, så han är ursäktad, de gillar inte mig och ärligt talat är jag väl inte överförtjust i sådana som han heller. Jag har spelat lite nere på /5 senaste dagarna och, jag vet inte, det går ju inte att spela där. Vid varenda jävla bord sitter det nån socialtomte som hatar sitt liv och väljer att spilla över det på andra. När den där typen av lowlife också utan undantag avskyr Trillske, då blir det ju extra drygt.

 

Från barn, fulla personer och fiskar får man höra sanningen. Skulle vara kul om du kunde definiera fisk. Jag är fullständigt urusel och kommer aldrig nå upp till dina 200 BB/100. Jag har haft sekvenser där jag har varit uppe i 100 BB/100 men då har jag inte bli utdragen. Men jag kommer aldrig nå upp till dina nivåer. Men jag förstår inte riktigt vad mitt resultat har att göra med att du bangade action?

 

 

Jajamen! Ständigt underrollad. I Juli började jag med 2k och bildade ändå 60k Juli-Augusti, vilket säger allt om allt, det bra och det dåliga. Jag läcker som ett såll IRL och efter över 4 års universitetsstudier har det fortfarande inte sjunkit in att jag är student.

 

Så vad gäller HU är allt sig likt. Den enda som jag kan minnas velat ge action på /10 är dadoprso, övriga vägrar sitta in eller gör situot efter maximalt 5 minuter, skriver "no ty" i chatten och verkar tro att man på riktigt ska flytta på sig. Nötter. De som faktiskt vill möta mig verkar spela på /50+.

 

???? Så du bangar +50? Stämmer dåligt med vad du skrev i trådstarten 2010-10-03 kl 01:35. Men det kanske var ett fyllinlägg. Synd bara att du inte förklarade det för oss som trodde att vi skulle få se lite action och som satt och väntade och väntade och väntade och ......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen hittar jag inget av er pokerproffs när 9 man skall spela finalbordet i WSOP. Jag hittar ingen av er när pokershower visas med dom störtsta pokeramnen. Jag undrar varför.

jag tror det är för att minst 1 gång på en miljon händer kommer man omedvetet vända nått kort, ta fel marker eller något annat fatalt misstag som gör att GTOGUDARNA inte spelar gto. de amerikanska spelarna är mer vana vid livespel och kan därför spela mer gto än internetkidzen som är ovana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

troll_detected.png

 

1. Tråd skapas

2. Trillske vill ha HU

3. Trillske vill inte ha HU

4. Trillske får rykte som årets pussy/idiot

5. Trillske lirar 5max på SvS istället med sitt roliga rykte

 

åh herregud.

 

Mycket bra sammanfattning. Varje gång någon "synar" Trillskes teorier och snack så händer något som gör att han inte kan dyka upp till match. Han somnar, han har tenta, hunden avlider, rymdvarelser beamar upp honom till moderskeppet och analprobar honom, han är för berusad, han är för nykter, han har stukat pekfinget och kan inte trycka på musknappen osv. Nåväl, vi lämar Trillske åt sitt öde och låter honom fortsätta att trolla. Jag vill bara varna er somkunde tänka er honom som er pokercoach.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...