Gå till innehåll

Månadsresultat september 2010


tardeni2an

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

monaty.jpg

 

Raceat denna månaden.

Blev back typ 2,3-2,4k efter att ha varit upp ~4,5k efter hälften av händerna. Var lite för stort fokus på volym på slutet. Ville nå 200k händer, men sista 2 dagarna fick mig så jävla tiltad, så gav upp.

Blev i alla fall ~4,5k i RB, och ~4k i race priser. Men har tryckt typ 185h eller något. Så jävla ovärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2350 dollares upp och en fin haj på sharkscoop efter 600 games enbart STT (5-22$) och MTT. Typ BE på SnG (räknat före RB) men tror jag börjat hitta ett mer vinnande spel nu så förhoppningsvis bättre på den fronten i oktober

 

Btw förväntas man få brudar pga den hajen på sharkscoop eller är det bara ett tecken på att man kommer drabbas av sjuka utdragningar? 8-)

 

edtplus fantastiska $70 för en 34e plats i sitens race efter att ha missat ett antal dagar i starten.. satsar på topp 15 nästa månad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2350 dollares upp och en fin haj på sharkscoop efter 600 games enbart STT (5-22$) och MTT. Typ BE på SnG (räknat före RB) men tror jag börjat hitta ett mer vinnande spel nu så förhoppningsvis bättre på den fronten i oktober

 

Btw förväntas man få brudar pga den hajen på sharkscoop eller är det bara ett tecken på att man kommer drabbas av sjuka utdragningar? 8-)

 

edtplus fantastiska $70 för en 34e plats i sitens race efter att ha missat ett antal dagar i starten.. satsar på topp 15 nästa månad

 

För att du ska spara bilden och irritera folk med att ha den som msn-visningsbild, såklart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...