wahlen1 Postad 20 Mars , 2011 Rapport Postad 20 Mars , 2011 Varit en lugn och skön dag med galet bra väder i Stockholm. Varit iväg och hämtat säsongsplåten på Stadion och sen varit iväg hos en polare och spelat chicago och snackat skit ikväll. Blev en kortis igår natt, nästan 1,5h och nästan 6 inköp upp. Mysigt! VPP 6122 / 10.000 i mars 9505 / 100.000 för året 16.344 / 25.000 händer i mars, enligt planerna skulle jag säga. Antar att det blir lite spel nu inatt, men vi får se. Imorn blir det hockey och förhoppningsvis skriver Djurgården historia! Får se om det kanske blir en turneringskväll/natt på det också, eller om det hittas på något annat. Ska se om jag kan hitta några intressanta händer att lägga upp. Jag får dock sjukt dålig respons här och ni får gärna tipsa om saker jag borde göra annorlunda, eller saker ni vill att jag ska skriva. Blir lite enformigt att ha en monolog här inne i 20 sidor i rad. Så, vilka är det som tittar in här och vad vill ni se? Lite händer är aldrig fel Det är svårt att få respons på forumet har jag också märkt. Tråkigt men sant. Citera
syre_ Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Avslutade precis en katastrof-session där jag backade av nästan 8 inköp på 1250 händer. Orkar inte posta massa händer då det bara lär bli whine. Nya friska tag imorn, och möjligtvis skippar jag det här med stars framöver. Känns ganska dumt att nöta en massa och få in bra volym och rejka bort Massor helt i onödan när man kan få ganska bra dealar på andra nätverk. Citera
Recommended Posts