Gå till innehåll

Snustråd


byling

Recommended Posts

Ah, en äkta arbetar-tråd. Den skall följas!

 

Har gått över till portion för att verka civilicerad, men tycker allt smakar mer eller mindre likadant. T o m granit duger då. Pris blir viktigt (...öh).

 

Gillar du ettan ska du prova X2,finns i portion,om du köper i affären tror jag den kostar 149,inte säker dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt alltid köpt ettan som lösvikt, hur nu byling kom fram till det.

 

Tack för förslagen. Det måste finnas on-line dock.

 

Finns X2 online på länken jag postade,159 spänn portion,239 lös.

 

Och den är väl den snus som påminner mest om Ettan efter att Gustavus la av med sin 1:a kvalitet.

 

En liten kul lapsus,de sista 10 dosorna av den sorten,1.a kvalitet som tillverkades fick jag hemskickat gratis av en för mej helt okänd människa när jag ringde o grät ut att dom skulle upphöra med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rikigt drömsnus, imo. Segt att den bara finns i vissa affärer dock. Dyrare än vanlig snus men det är den fan värd!

 

Har du någon bra jämförelse?

 

Någon här som gjort egen snus som blivit BRA?

 

Har gjort en gång,48 timmar i ugnen,nära skilsmässa då och efter det totalförbud, men den blev o andra sidan inte bra heller,så skit samma.

 

exxe,skriv en rad om va du tycker om x2 när du fått den,funderar på att blanda lite,se om jag får till den ultimata snusen.

Ettan,X2 och röda lacket,sedan ev.nån grovkornigare sort,utan parfym,kan bli en magisk blandning,kan smaka skit med hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...