Neuen Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Hej, jag har inte spelat direkt aktivt på senare tid och typ lagt ner poker just nu, då jag har fullt upp med annat och inte direkt drar in miljonerna. Men iaf, idag blev jag uppringd av ett dolt nummer. Jag svara, det visar sig vara en kille som ringer från ett företag som jag inte kommer ihåg namnet på. Han sa det lite hastigt när jag svarade och jag tänkte inte mer på det. Men iaf så sa han att han kunde erbjuda mig bra rackback och deals beroende på vart jag spelade osv. Han sa att han jobbade för nått affiliate program osv, frågade vart jag spelade. Jag sa Svs och sen lite på entraction, så då frågade han om min deal på entraction och när jag sa min deal så sa han ok, sen frågade han mig hur mycket jag "rakear" per månad. Han frågade då efter min mail för att kunna skicka mer information om deals osv. Jag tänkte inte så mycket på det så jag gav han min personliga mail. Men nu i efterhand så blev jag lite fundersam. Jag har inte fått något mail än och undrar hur fasen han fick mitt nummer, samt varför han ringde med dolt nummer. Så vad tror ni andra, har ni varit med om något liknande, behöver jag vara orolig för nått? Citera
dandelion169 Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Bagarn34 Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Var det för playerservices räkning? http://playerservices.se/ Citera
Neuen Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Postad 23 September , 2010 han ringde mig också förut Så vad tror du om det då? Citera
Slasktratt Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Anledningen till att mailet dröjer kan vara för att de behöver se hur många de får ihop innan de kan förhandla dealen. 200 pers ger givetvis en bättre deal än 50. Jag ser inte hur det kan vara nån fara på taket innan du ens har fått en deal. Citera
SasaMatic Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Han har ringt mig också. Citera
Aeis Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Lite erbjudanden är ju aldrig fel. Du kan ju tacka nej. Men kan vara en ide att inte ge ut sin pokermail till personer man inte är säker på. Citera
JohAAn1 Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Det tog 1-2 veckor innan jag fick mailet. Citera
Joey Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Ringde mig oxå o ställde samma frågor. Jag fick mail samma dag. Tror inte det är nåt skumt. Citera
ShitSux Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Det ÄR skumt om de ringer upp dig fastän du inte är tidigare kund. Då har något företag sålt deras kundregister, och ett företag som köper sådana listor skulle åtminstone inte jag lita på. Jag trodde företag slutade med sånt när spam blev en big no-no, men tydligen inte. Det finns väl nån gammal tråd om Playerservices? Vill minnas att de som hade erfarenheter av dem inte hade något dåligt att säga, bortsett från hur de hade blivit kontaktade. Citera
Bubba123 Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Det är väl ganska standard att affiliates ringer och vill packa på en deals? Ang playerservices så känner jag dom irl då vi delar samma kontor. Mkt trevliga och seriösa gossar. Sen kan man väl iofs ha åsikter om telefonförsäljning generellt... men alla ska vi väl tjäna våra slantar på nåt ^^ Citera
Starfitter Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 jag hade övervägs våldsdåd Citera
JohAAn1 Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Det ÄR skumt om de ringer upp dig fastän du inte är tidigare kund. Menar du verkilgen allvar!? Så företag får inte kontakta nya potentiella kunder enligt dig? Citera
ShitSux Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Menar du verkilgen allvar!? Så företag får inte kontakta nya potentiella kunder enligt dig? Hallå, läs vad jag skrev igen. Om de får tag på mina kontaktuppgifter genom tvivelaktiga metoder så skulle jag vara försiktig. Ingenstans står det att jag är pokerspelare, så de har fått mina kontaktuppgifter genom ett spelbolag. Och ett spelbolag som delar ut mina uppgifter kan fara åt h-vete. Jag avskyr affiliates som köper e-post adresser och spammar. För mig är det ett steg värre när en affe lyckats få tag på e-post, telenr, personuppgifter osv. Sedan säger jag ingenting om tjänsterna som playerservices erbjuder för jag har ingen erfarenhet av det. Det mesta jag läst om dem är bara positivt. Det är mycket möjligt att det är trevliga och seriösa gossar som Bubba123 skriver om, men deras marknadsföringsmetoder är oetiska. Citera
zzpike Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Vet spelare som inte fick ut sin rb från playerservice när pokerducks la ner. Om det är så att pokerducks inte betalade ut som dom skulle har jag ingen aning om. Citera
Slaskpelle Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Unsolicited commercials Det vill säga reklam som man inte bett om ... framförallt telefonreklam ... jag absolut HATAR det! Jag har slutat spela på ett nätverk bara för att de ringde mig när jag inte ville det. Jag fattar inte att de inte har mer integritet. Tydligt i posten var också att de frågade rätt så personliga frågor, ytterligare ett tecken på brist på integritet. Tvi! Citera
stempa12 Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 det är skitbra att folk ger ut ens uppgifter ju, en gång vann jag en guld cd Citera
Backir Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Ringde mig också.. Jag fråga hur de hade fått tag på mitt telefonnummer? Det kunde han naturligtvis inte svara på. Nu lär det bli att teckna en fet RB-deal så jag kan få tillbaka en del av mina 10 dollar i rake som jag betalar i månaden.. Citera
Recommended Posts