Gå till innehåll

NipSlip in Sandvika


Nstradamus

Recommended Posts

Nollade såklart kontot førra kvællen så fick kasta in 500 nya nu.. Hoppas på lite flyt nu så man kan dunka upp rullen lite.. Spelade jævligt illa sist efter jag førlorat 4 inkøp, vettefan vad det berodde på men tror jag kommer stænga ner om jag førlorar 3 inkøp framøver.. 'I nulæget ær det ju lætt eftersom jag bara har 3 inkøp på kontot.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska han ha..

 

pata2 sitter på plats 1 med €33.25

NipSlip sitter på plats 2 med €20.40

kapster sitter på plats 3 med €36.81[stå över]

davidmezei sitter på plats 4 med €32.33

wowo123 sitter på plats 5 med €15.70[Dealer]

pata2 lade lilla mörken - €0.10

NipSlip lade stora mörken - €0.20

 

** Delar ut kort till NipSlip: Es, 8k, Er, Eh

davidmezei la sig

wowo123 höjde till €0.60

pata2 la sig

NipSlip synade - €0.60

 

** Delar ut floppen: 6s, 7r, 2k

NipSlip checkade

wowo123 satsade - €1.00

NipSlip höjde till €4.30

wowo123 höjde till €14.20

NipSlip gick all-in - €15.50

wowo123 gick all-in - €0.90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nær jag loggade in idag så hade jag endast 218€ på kontot och jag kunde inte komma på varfør. Nær jag kikade i handhistoriken fick jag se att jag varit inne och spelat i lørdags efter att jag kom hem från ett kanonkalas.. =) Nu har jag spelat en snabb svæng och lyckades plussa ett inkøp så¨har nu 238€..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 3h på kvællen och spelade i mitt tycke bra och stabilt. Jag blev vældigt øverraskad nær jag avslutade och såg att jag låg 50€ back. Jag kørde 6 bord plo så det ær ju onekligen svængigt och 2.5 inkøp ær inte mycket att hænga upp sig på. nere på 188€ nu och borde helt klart undvika plo men det ær kul och rætt som det ær så blåser det medvind igen.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis kommit in efter att ha gjutit en platta till en blivande hall.. Gick fantastiskt fint och jag är riktigt nöjd med resultatet. Köpte en gård i Maj som jag håller på att renovera och vi kände att den saknade en hall, eller vi har en men behöver en till lite finare så nu är vi på god väg att få en.. =) Var mycket lättare än jag trodde att fixa med isolering, golvvärme och gjutningen.. Så nu kan jag luta mig tillbaka med en kopp kaffe gjord på nymalda Zoegabönor..Gött!! Någon som har bra tips på kaffebönor. Gillar kraftig och stor smak..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sedan jag satte in 63€ den 5 oktober plussat 329€ på ungefær 16 timmars spel, vilket ger 16.5 inkøp upp och 191 kr/h.

 

Såklart har jag haft ett jækla gott flyt hittills som jag hoppas forsætter. Det jag har sett på plo 0.1-0.2 ær iaf att det finns ett fantastiskt værde, før trots att jag ær dålig på plo så ær vældigt många på nivån helt værdeløsa och ger i princip bort inkøp till en gång på gång.

Detta medfør såklart stora svængningar under en session och jag har en størande tendens att inleda med att tappa 2-3 inkøp direkt innan man børjar grinda tillbaka till plus igen.

Antagligen har jag lite før stor 3bet% i førhållande till hur løst jag spelar om jag ska gå upp i nivå men før denna nivån har det visat sig att man kan plocka upp många potter på detta vis æven fast man ær så løs.

Jag kommer fortsætta spela 0.1-0.2 tills jag har 1000€ iaf men sedan kommer jag gøra några skott på næsta nivå før att se om det ær lika kul spelare dær.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka ær de bæsta omaha dagbøcker som man kan hitta på forumet?

Rebonius hade væl en dagbok och Shahin och othello hade væl en men finns det flera som ni kan tipsa om? Behøver verkligen få lite struktur i mitt spel så man kan ju alltid plocka upp något av att læsa erkænt duktiga spelares dagbøcker.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev cirka 30 minuter igår vilket resulterade i en vinst på 13€.. Har således 340€ nu. Ikvæll blir det nog en lång sittning på førhoppningsvis minst 4 timmar om jag ær pigg nog efter jobbet.. Skulle vara kul att førsøka få upp denna rullen lite nu. Blir lite som en tævling att grinda upp en rulle utan att sætta in før mycket och så har jag gjort tidigare med.

Har førut spelat mycket på 1-2€ och upp till 5-10€ NLH och med vissa planerade skott på høgre nivåer. Dærfør kænns det kul att spela omaha nu nær man børjar om från børjan då jag i princip aldrig spelat det tidigare.

Synd att man ska vara så jækla dålig på det bara så man i princip inte vet om man spelar bra eller inte.. =) Blir konstant førvånad hur oddsen ligger nær jag får in det med olika handkombinationer..

Tills jag lær mig ær planen att fortsætta spela aggressivt preflop och på flop tills variansen knæcker mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...