hogge75 Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Postad 23 September , 2010 nja .. hittar den inte .. iaf inte om namnet på turren är det som första sidan i tråden påstår. Det är 15 min latereg också, kom igen! Karlstad needs you Citera
MikeTime Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Det är 15 min latereg också, kom igen! Karlstad needs you Kul match... Klubb Mike vs. Klubb Eskil. 11 spelare vs. 54 spelare Citera
tarmac Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Kan nån screendumpa? Jag hittar fan inget Citera
tarmac Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Kan nån screendumpa? Jag hittar fan inget Found it ... HofferMON är jag Citera
Soni Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Found it ... HofferMON är jag Yes ser dig, jävla maniac Citera
tarmac Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 N1 Hogge:-) +1 internetz to you sir .. såg whinet =P vad hände? Citera
hogge75 Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Postad 23 September , 2010 Fan va kass jag är, inget nytt iof Jens, om/när du ser det här så regga sonnyandren och hofferMON till Karlstadlaget Citera
tarmac Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Helvete vad arg jag blir på all uppenbar kollusion, det är fan inte en lagpoker klient i stil med high5's trots allt, så blir ju liksom indiividuellt o då är ju kollusion illa som fan. Yeah yeah ... hoppas det vartn ågra poäng till Kstd. Citera
Soni Postad 23 September , 2010 Rapport Postad 23 September , 2010 Minst 2 iaf:mrgreen: Känns ju omöjligt när endast 2 karlstadspelare hittat FT, men men, måste verkligen ha in fler spelare. Ska ut och fråga random folk på torget imorrn, godnatt! Citera
bluffsyn Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Hmm trodde det var en gång i veckan. Hur ser schemat ut? Citera
Soni Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Tisdagar och torsdagar kl. 21 Citera
hogge75 Postad 24 September , 2010 Författare Rapport Postad 24 September , 2010 Minst 2 iaf:mrgreen: Känns ju omöjligt när endast 2 karlstadspelare hittat FT, men men, måste verkligen ha in fler spelare. Ska ut och fråga random folk på torget imorrn, godnatt! Gör det, jag står för inköpet. Vi ska ha poäng i den här j-a serien om det så blir det sista jag gör.... Och jag ska spela lite bättre.... Citera
Soni Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Gör det, jag står för inköpet. Vi ska ha poäng i den här j-a serien om det så blir det sista jag gör.... Och jag ska spela lite bättre.... Såg inte hur du åkte, men jag antar du hade nästnöten:-D Citera
hogge75 Postad 24 September , 2010 Författare Rapport Postad 24 September , 2010 Såg inte hur du åkte, men jag antar du hade nästnöten:-D Nåt sånt.... Citera
tarmac Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Stejk sökes ... NB fular sig med hur man får sätta in pengar numera Får fixa nytt visa tror jag. Får se på tisdag, men vi får snacka strategi live på msn eller nåt medans matchen går, eller sjype eller vafan som helst, Falköpings lirarna gör så, vi ska väl inte va sämre. Citera
Jennez Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Stejk sökes ... NB fular sig med hur man får sätta in pengar numera Får fixa nytt visa tror jag. Många som har det problemet har ett gammalt kort reggat som insättningsmetod. Maila supporten och be att få byta insättningsmetod (eller kort) så löser det sig. PM:a mig annars. Citera
MikeTime Postad 25 September , 2010 Rapport Postad 25 September , 2010 Ja, till och med sitespelarna på NB har ju problem att få in deg där.... Citera
hogge75 Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Ikväll tar Karlstad sina första poäng, I can feel it Citera
MikeTime Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Ikväll tar Karlstad sina första poäng, I can feel it Och klubb Mike har stor chans att ta poäng iom att deras lagledare inte kan vara med... Citera
Crappy Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Och klubb Mike har stor chans att ta poäng iom att deras lagledare inte kan vara med... Klubb Mike kommer förlora ytterligare en av "nyckelspelarna" (ja det är jag som har skeppat pengar till halva laget, annars blir det inget spel. Därav nyckelrollen) Jag spelar inte ikväll heller Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Min chatt har varit avstängd i typ 3 år, jag minns inte vad jag gjorde för att jag skulle bli chat bannad. Så istället för att kanske vänta någon dag på att support ska svara, kan Jens fixa det här snabbt och snyggt tro? Väldigt tacksam i så fall! Var lite tråkigt förra matchen då man inte kunde svara på någonting de andra skrev.. Oh if possible, jag nickar sonnyandren Citera
Jennez Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Min chatt har varit avstängd i typ 3 år, jag minns inte vad jag gjorde för att jag skulle bli chat bannad. Så istället för att kanske vänta någon dag på att support ska svara, kan Jens fixa det här snabbt och snyggt tro? Väldigt tacksam i så fall! Var lite tråkigt förra matchen då man inte kunde svara på någonting de andra skrev.. Oh if possible, jag nickar sonnyandren Tyvärr kan jag inte göra ngt åt det direkt på stuberten. Däremot kan jag fixa det under veckan. Microgaming (som är de som stänger av chatten) kräver dock en skriftlig ursäkt för språkbruket innan de öppnar den igen. Ganska löjligt, jag vet, men sådana är reglerna. Om man känner sig sugen så är det bara att maila sin ursäkt (in English please) till jensj@nordicbet.com så ska jag vidarebefordra den. Citera
MikeTime Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Skulle behöva ha tag i dig snarast Jennez men du kanske inte har möjlighet till msn atm? Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Tyvärr kan jag inte göra ngt åt det direkt på stuberten. Däremot kan jag fixa det under veckan. Microgaming (som är de som stänger av chatten) kräver dock en skriftlig ursäkt för språkbruket innan de öppnar den igen. Ganska löjligt, jag vet, men sådana är reglerna. Om man känner sig sugen så är det bara att maila sin ursäkt (in English please) till jensj@nordicbet.com så ska jag vidarebefordra den. Ska slaska iväg ett mail senare. Tack så mycket:-) Citera
Recommended Posts