Sebas Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 gl, även vi ses vid borden.. pma nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AjmAllin Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 GL! Fan va kul att hockeyn börjar idag nu när fotbollen är misär, bara hoppas på att vi kan hålla oss kvar i elitserien nu första året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 GL Du är säkert bättre på poker än det där eländet till fotbollslag du håller på. Jag tar gärna ett nick jag också, så jag vet när jag ska hålla mig undan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 GLDu är säkert bättre på poker än det där eländet till fotbollslag du håller på. Jag tar gärna ett nick jag också, så jag vet när jag ska hålla mig undan Ingen skräll att du ska vara där och klanka ner på gnaget när du får chansen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 lycka till! syns på borden TY! Är du en sån där farlig LAG? gl, även vi ses vid borden.. pma nick? Tack Vi har redan setts en del. GL du med, du verkar vara en schysst kille på alla sätt och vis! GL! Fan va kul att hockeyn börjar idag nu när fotbollen är misär, bara hoppas på att vi kan hålla oss kvar i elitserien nu första året Yes, ska dit om nån timme. GANGA TAGGAD! GLDu är säkert bättre på poker än det där eländet till fotbollslag du håller på. Jag tar gärna ett nick jag också, så jag vet när jag ska hålla mig undan Bönder, vik hädan. Nej då, nu ska jag vara trevlig. Det är faktiskt synd om nån som MÅSTE hålla på ett lag som Elfsborg. Och ja jag är medveten om årets misär. Å andra sidan kan jag förlåta detta så länge dom håller sig kvar genom att drömma mig tillbaka till fjolåret. Håller på nicket ett tag så får vi se sen. Men jag är absolut inget att vara rädd för8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 gl med poker och badmintonen (= spelar i Täby va? kanske longshot men tror jag vet vad du nickar irl, om ditt namn har koppling till ditt nick här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 hoppas du inte är adi_inter bara glgl, vi lär ju synas vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 hoppas du inte är adi_inter bara the most rungood of all time Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 the most rungood of all time klättermus är ju inte dålig på att springa bra heller =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 gl med poker och badmintonen (= spelar i Täby va? kanske longshot men tror jag vet vad du nickar irl, om ditt namn har koppling till ditt nick här Det stämmer. Du verkar helt klart tillräckligt bright för att lägga samman 1+1:-D hoppas du inte är adi_inter bara glgl, vi lär ju synas vid borden No adi_inter här. klättermus är ju inte dålig på att springa bra heller =) Inga klättermöss här heller. Herr Mus är jobbbbbbbbbig att möta imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 En timmes vevande med bland annat Fiskbert slutade med 1.3 k. Månaden står för närvarande på 6k efter 8600 händer. Får anses klart godkänt. Matchen igår blev en brutal väckarklocka. Linköping var tyngre, stabilare och skickligare på i princip alla punkter. Det hela blev inte direkt bättre av att Gnaget tröttnade totalt efter två perioder. Märktes att många inte spelat i Elitserien innan och chockades av tempot och forecheckingen. Nu skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Det stämmer. Du verkar helt klart tillräckligt bright för att lägga samman 1+1:-D No adi_inter här. Inga klättermöss här heller. Herr Mus är jobbbbbbbbbig att möta imo Skumt, verkar som det bara är jag som har väldigt lätt för honom ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 Skumt, verkar som det bara är jag som har väldigt lätt för honom ;S Skrev väl iofs bara att han är jobbig att möta. Är upp lite över tusingen på honom så man ska väl inte gnälla egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 Kan någon vänlig själ förklara hur jag får upp en HH från Holdem Manager här i dagboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 högerklicka på handen och tryck på "View selected hand histories" edit: in med handen här: http://www.handconverter.com/ , sen posta ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 ***** Hand History for Game 1385402812 ***** (Boss) $500.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, September 17, 05:29:30 ET 2010 Table Diana 56 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: Micke 28 ( $888.33 USD ) Seat 2: andyweb ( $489.52 USD ) Seat 3: HERO( $923.93 USD ) Seat 4: Dojdoj ( $597.60 USD ) Seat 5: Blosse ( $992.28 USD ) andyweb posts big blind [$5.00 USD]. Micke 28 posts small blind [$2.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Jh Kh ] HERO raises [$17.50 USD] Dojdoj folds Blosse calls [$17.50 USD] Micke 28 folds andyweb calls [$12.50 USD] ** Dealing Flop ** [ Th, Js, 3h ] andyweb checks HERO bets [$35.00 USD] Blosse raises [$80.00 USD] andyweb calls [$80.00 USD] HERO?? Hur spelar vi vidare här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Hmmm Fisk som jag är hade jag slagit om, pottat. Jag vill inte ha ett kort till där dragen sitter Jag tar potten här och nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Kan någon vänlig själ förklara hur jag får upp en HH från Holdem Manager här i dagboken? Replay hand => klicka på Hand history => klicka på 2+2 och klistra in i forumet Allt är anonymiserat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 18 September , 2010 Rapport Share Postad 18 September , 2010 Raaaiiisee. 190-210kr. ne syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 18 September , 2010 Rapport Share Postad 18 September , 2010 Varför vill vi raisa? Synar nog bara och ser vad som sker på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 18 September , 2010 Rapport Share Postad 18 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts