Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Ser ut som jag får äta upp det jag sade om Federer innan :D

Han är illa ute just nu.

 

Jasså losade Federer? :-(

Missat matcher, haft lite grejer att göra. Blir att handla käk och titta på Nadal - Fish sedan.

Nadal skrev på facebook att det inte var någon allvarlig skada så aftonbladet kanske tog det därifrån :-P Men man vet ju aldrig, kan ju bli värre ju mer han spelar.

 

 

 

Finns bara en hand som slår dig och såvida du inte har en super-read som säger att han bara raisare nuts där så känns en fold väldigt kall.

 

Jo jag håller med dig, han kanske kan spela set på detta vis också (var en semireg me 32/17/8%3b typ)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja idag spelas alla 4 matcher parallellt på centercourt och court 1 fr o m kl 13.

 

Nadal torskade i Queens mot Tsonga i kvartsfinal tror jag. Federer har dock en helt annan spelstil som passar Tsonga mycket sämre. Tsonga kan i princip bara en sak, slå jäääävligt hårt. Federer är för taktiskt smart och kan byta tempot effektivare än Nadal. I tennis handlar allt om match-up. Bara för att A vinner mot B och B vinner mot C betyder inte det att A också vinner mot C. Det är högst individuellt vilken motståndare man har lätt eller svårt för beroende på ens egna styrkor. Kolla inbördes möten så får du ganska bra koll.

En ytterligare sak jag kom på är Nadals fotskada som störde honom lite mot Del Potro i förra matchen. Enligt aftonbladet är det inte allvarligt men vad fan vet dom... Om det inte hade varit en sån sopa som Mardy Fish på andra sidan nätet hade det kunnat vara lite skrällvarning.

 

Trist att oddsen är så dåliga bara...

 

Tsonga kan imo mkt mer än att bara "slå jäääävligt hårt". Tycker han har riktigt mkt talang och bra känsla+ naturligtvis hårda grundslag som du nämner. Möjligtvis är han lite mentalt svag till och från av det jag sett(Om man nu kan säga det om en spelare som blir först nånsin att vända 0-2 mot Federer i en Grand Slam:-D ).

 

Att du anser att Mardy Fish, rankad 9:a i världen skulle vara "en sopa", speciellt när det handlar om gräs, är ju också totalt galet.

 

Håller tummarna hårt för Tsonga nu i fortsättningen. Han har definitivt kapacitet att vinna hela skiten. Tror dock att antingen Murray eller Nadal vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen koll på Tsonga och grabbarna så håller mig undan där :-)

Kollade semin idag iaf mellan Nadal - Murray vilket var underhållande, ser riktigt vass ut plötsligt Nadal. Ska bli riktigt kul att se finalen, snart vill man dock ha någon skrällare som tar sig hela vägen i en Major (typ Söderling ;-) )

Tankade för övrigt Virtua Tennis 4 vilket var ett riktigt kul spel faktiskt =)

 

Annars blir det en lugn helg, golfrail och en hel del poker.

Måste fixa till rytmen också vilket verkar vara väldigt svårt, ställer man klockan så snoozar man 2timmar och ställer man den inte så sover man 9-11H.

Blir iaf en morgonjogg och sedan försöka sova och förhoppningsvis gå upp runt eftermiddag.

 

(glömde trycka "skicka svar" för 12 timmar sen :-P )

 

Dags o vila en stund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades med en maraton sömn på 19H vilket rankas högt på det sjukaste jag någonsin varit med om. Somnade runt 03 och vaknade 22:00 och fattade inte varför det var mörkt ute :-) Inget minne av att jag vaknade nånstans emellan. Sjukt waste när man hade tänkt att gå upp runt lunch, är iaf trött redan vilket är standard när man sovit för länge så förhoppningsvis sover jag bara 8H inatt och kan få in många speltimmar imorgon.

 

Blev iaf en jogg direkt när jag vaknade och det kändes ovanligt bra vilket var riktigt skönt, inte alls ont i benen efteråt osv så nu kanske man kan börja göra detta dagligen, ska väl inte jinxa dock :-)

 

Miniplus inatt iaf så inget att klaga över på den fronten. Blir mer volym i veckan så det är bara att köra på. Fått hem Source Code med bra kvalite så kanske blir att se den innan man somnar, koreansk sub dock :-(

 

Mvh

Back 12kg Juni

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe redan vid 2 inatt och kunde verkligen inte somna om, bara att gilla läget.

Hann med att plussa lite imorse, var riktigt bra värde vid borden efter öppningen och jag åkte väl på någon käftsmäll men ska verkligen inte klaga eftersom variansen log åt mig till slut. Blev sedan ett 40min pass och 4.3km, kändes bra faktiskt och ska nog kunna fortsätta med detta :-) En hel del morgonjoggare ute här så det var kul att se, blir man lite extra motiverad också. Har pausat lite med couch5k programmet då jag inte känner att jag orkar öka på joggingen såpass mycket nu utan kör hellre 5 likadana pass i veckan och ökar sedan mängden jogg när jag gått ner lite mer och känner mig starkare i benen. (Ökar istället längden nu med 10min alltså)

 

Blev sugen på att dippa morötter i dill&gräslöks dipp så det blir att inhandla det sedan, hoppas det inte är allt för fett dock, måste ha något att snacka på känner jag.

Ska väl klämmas in en del poker idag så hoppas på att det blir en skön dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades med en maraton sömn på 19H vilket rankas högt på det sjukaste jag någonsin varit med om. Somnade runt 03 och vaknade 22:00 och fattade inte varför det var mörkt ute :-) Inget minne av att jag vaknade nånstans emellan. Sjukt waste när man hade tänkt att gå upp runt lunch, är iaf trött redan vilket är standard när man sovit för länge så förhoppningsvis sover jag bara 8H inatt och kan få in många speltimmar imorgon.

 

Blev iaf en jogg direkt när jag vaknade och det kändes ovanligt bra vilket var riktigt skönt, inte alls ont i benen efteråt osv så nu kanske man kan börja göra detta dagligen, ska väl inte jinxa dock :-)

 

Miniplus inatt iaf så inget att klaga över på den fronten. Blir mer volym i veckan så det är bara att köra på. Fått hem Source Code med bra kvalite så kanske blir att se den innan man somnar, koreansk sub dock :-(

 

Mvh

Back 12kg Juni

 

Hela förra året var liknande för mig, kunde sova lite hur som helst. Vaknade när det var mörkt och hade INGEN aning om det var dag eller natt. Så "squeezar" man mobilklockan med handen från höger till vänster en siffra i taget, mkt spännande. :) WP somfan med viktbackningen! Tänkte också börja ta tag i det snart, ogillar dock att vara utomhus och jogga så blir nog mycket på min crosstrainer hemma till att börja med. Har du nån koll på vad en bra "plan" är? Har för mig nån sa att det är bättre att köra en timme varannan dag än att köra 30 min varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela förra året var liknande för mig, kunde sova lite hur som helst. Vaknade när det var mörkt och hade INGEN aning om det var dag eller natt. Så "squeezar" man mobilklockan med handen från höger till vänster en siffra i taget, mkt spännande. :) WP somfan med viktbackningen! Tänkte också börja ta tag i det snart, ogillar dock att vara utomhus och jogga så blir nog mycket på min crosstrainer hemma till att börja med. Har du nån koll på vad en bra "plan" är? Har för mig nån sa att det är bättre att köra en timme varannan dag än att köra 30 min varje dag.

 

Hahah har kört liknande med handen när jag kollat saldot som 17-18åring, vågade knappt titta då. Tack tack :-) Har ingen koll egentligen på vad som är bättre än det andra. Känns iaf som att ifall man verkligen vill gå ner i vikt så funkar nog de flesta metoderna, jag kör iaf 4-5ggr i veckan och nu ska jag öka på till 40min promenad/jogg sen kanske jag ökar ännu mer får se :-P

Gillar inte heller egentligen att jogga ute och "visa mig för folk" haha, patetiskt egentligen men nu börjar självförtroendet bli lite bättre :-)

Det är första gången jag verkligen är sugen på att göra detta och det är nog allt som krävs, sakta men säkert och inga konstiga metoder med pulvermat/drinkar/shake/må skit osv.

Följer ingen matplan direkt, kör bara mindre portioner helt enkelt och så lite socker som möjligt :-P

 

 

Uppe hyfsat tidigt idag och nu ska jag väl klara av att hålla mig vaken hela dagen iaf, somnade typ 7 igår :roll:

Har hunnit med en liten plussession och dom senaste dagarna har jag iaf fått klart för mig varför vissa gillar att spela på morgonen, minst lika bra värde som på kvällarna :-) Ut och jogga nu iaf, 4e dagen irad men ingen träningsvärk/benvärk än iaf, blir nog paus till söndag sedan eventuellt.

Gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovit ut inatt och var uppe 9, rätt lagom ändå.

Har faktiskt börjat gilla att vakna "som normala människor", antagligen för att jag har plussat på mina morgonsessioner :mrgreen:

Hade tänkt att bara promenera idag men det är ju så jävla tråkigt så blev standard jogg/promenad och ett 45min pass, 5e dagen irad denna vecka och det är väl bara att köra på i helgen också. Benen känns fortfarande riktigt bra så det är väldigt skönt.

 

Blir nog poker idag iaf och allmänt lugnt, får se om det kanske blir att grilla imorgon. Efter att ha gjort några misslyckade bluffar igår och x antal tveksamma spel/syner så är det dags att rycka upp spelet idag.

 

Någon hand från gårdagen

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) (kr182)

SB (kr31.12)

BB (kr121.09)

UTG (kr229.21)

MP (kr108.85)

 

Preflop: Hero is Button with Aspade.gif, 10spade.gif

UTG bets kr3.50, 1 fold, Hero calls kr3.50, 1 fold, BB calls kr3.50

 

Flop: (kr11) Jdiamond.gif, 8club.gif, 9spade.gif(3 players)

BB checks, UTG bets kr8.25, Hero calls kr8.25, 1 fold

 

Turn: (kr27.50) Kspade.gif(2 players)

UTG bets kr20.62, Hero raises to kr60, UTG calls kr60

 

River: (kr147.50) 2diamond.gif(2 players)

UTG checks, Hero raises to kr110.25 (All-In), UTG calls kr110.25

 

Total pot: kr368 | Rake: kr9.19

 

Results:

Hero had Aspade.gif, 10spade.gif (high card, Ace).

UTG had 8diamond.gif, 9heart.gif (two pair, nines and eights).

Outcome: UTG won kr358.81

 

 

Vet inte varför jag raisar river när jag inte vill ha shove, tänker bara att man vill ha värde av Kx (handen verkar semibugga, rätt säker på att det var jag som betta ut flop)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr194.37)

Hero (UTG) (kr192)

MP (kr287.43)

Button (kr152.99)

SB (kr63.62)

 

Preflop: Hero is UTG with Jheart.gif, Jdiamond.gif

2 folds, SB checks, BB bets kr4, Hero calls kr4, SB calls kr4

 

Flop: (kr12) Jspade.gif, Kspade.gif, 4club.gif(3 players)

SB checks, BB bets kr9, Hero calls kr9, 1 fold

 

Turn: (kr30) 10heart.gif(2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: (kr30) 3diamond.gif(2 players)

BB bets kr22.50, Hero raises to kr65, BB raises to kr181.37 (All-In), Hero folds

 

Total pot: kr160 | Rake: kr3.99

 

Results:

BB didn't show

Outcome: BB won kr156.01

 

Vet inte riktigt hur man ska tänka om dessa överbets, kom iof från en taskig reg men hur ofta leder man här ? Underreppar ju rätt hårt men tveksamt om han tänker på det

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr197)

UTG (kr111.98)

MP (kr540.03)

Button (kr186.58)

Hero (SB) (kr183.21)

 

Preflop: Hero is SB with Aheart.gif, Adiamond.gif

1 fold, MP bets kr3.50, 1 fold, Hero raises to kr14, 1 fold, MP calls kr14

 

Flop: (kr29) 3diamond.gif, 8diamond.gif, 9heart.gif(2 players)

Hero checks, MP checks

 

Turn: (kr29) 7diamond.gif(2 players)

Hero bets kr13, MP raises to kr38, Hero calls kr38

 

River: (kr105) Kclub.gif(2 players)

Hero checks, MP raises to kr488.03 (All-In), Hero folds

 

Total pot: kr105 | Rake: kr2.62

 

Results:

MP didn't show

Outcome: MP won kr102.38

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför jag raisar river när jag inte vill ha shove, tänker bara att man vill ha värde av Kx (handen verkar semibugga, rätt säker på att det var jag som betta ut flop)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr194.37)

Hero (UTG) (kr192)

MP (kr287.43)

Button (kr152.99)

SB (kr63.62)

 

Preflop: Hero is UTG with J, J

2 folds, SB checks, BB bets kr4, Hero calls kr4, SB calls kr4

 

Flop: (kr12) J, K, 4 (3 players)

SB checks, BB bets kr9, Hero calls kr9, 1 fold

 

Turn: (kr30) 10 (2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: (kr30) 3 (2 players)

BB bets kr22.50, Hero raises to kr65, BB raises to kr181.37 (All-In), Hero folds

 

Varför vill du inte ha in det i denna handen? Säker på att han har AQ/KK eller vad? Krävs ju en ganska sjukt read för att sätta honom på en såpass snäv range. Varför inget omslag på flopp? Varför check turn? Makes no sence imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill du inte ha in det i denna handen? Säker på att han har AQ/KK eller vad? Krävs ju en ganska sjukt read för att sätta honom på en såpass snäv range. Varför inget omslag på flopp? Varför check turn? Makes no sence imo

 

Rätt säker på att jag bettade ut flop, vet inte varför handen visar så. Vet inte riktigt varför turncheck men det blev så för att spela svag typ och indikera ett riverbet, vet inte riktigt vad han ska ha för att gå all in där som jag slår med JJ dock? Han är ändå relativt tight och om jag själv sitter i hans situation så får jag nog inte för mig att dega trissar efter omslag på river, men är man nit så :-)

Att det gick dåligt på det bordet hjälpte nog till lite också med att hitta fold.

 

Uppskattar kommentaren iaf, försökte spela den konstigt o det slutar med en dålig fold antar jag, måste försöka bli mer standard eller nåt ;>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt säker på att jag bettade ut flop, vet inte varför handen visar så. Vet inte riktigt varför turncheck men det blev så för att spela svag typ och indikera ett riverbet, vet inte riktigt vad han ska ha för att gå all in där som jag slår med JJ dock? Han är ändå relativt tight och om jag själv sitter i hans situation så får jag nog inte för mig att dega trissar efter omslag på river, men är man nit så :-)

Att det gick dåligt på det bordet hjälpte nog till lite också med att hitta fold.

 

Uppskattar kommentaren iaf, försökte spela den konstigt o det slutar med en dålig fold antar jag, måste försöka bli mer standard eller nåt ;>

 

Min åsikt är att du underreppar din hand sjukt när du checkar turn och måste då våga få in skiten på river när du väl får den action du vill med en såpass stark hand. Du förlorar väll mot typ 19 händer totalt? AQ+KK?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min åsikt är att du underreppar din hand sjukt när du checkar turn och måste då våga få in skiten på river när du väl får den action du vill med en såpass stark hand. Du förlorar väll mot typ 19 händer totalt? AQ+KK?

 

Mjo, sätter honom inte på KK iaf så är väl AQ/Q9s etc ja tror han 3bettar river sådär med, vet inte om vissa trycker lösare bara för jag har underreppat min hand men så kanske det är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) (kr182)

SB (kr31.12)

BB (kr121.09)

UTG (kr229.21)

MP (kr108.85)

 

Preflop: Hero is Button with Aspade.gif, 10spade.gif

UTG bets kr3.50, 1 fold, Hero calls kr3.50, 1 fold, BB calls kr3.50

 

Flop: (kr11) Jdiamond.gif, 8club.gif, 9spade.gif(3 players)

BB checks, UTG bets kr8.25, Hero calls kr8.25, 1 fold

 

Turn: (kr27.50) Kspade.gif(2 players)

UTG bets kr20.62, Hero raises to kr60, UTG calls kr60

 

River: (kr147.50) 2diamond.gif(2 players)

UTG checks, Hero raises to kr110.25 (All-In), UTG calls kr110.25

 

Total pot: kr368 | Rake: kr9.19

 

Results:

Hero had Aspade.gif, 10spade.gif (high card, Ace).

UTG had 8diamond.gif, 9heart.gif (two pair, nines and eights).

Outcome: UTG won kr358.81

 

 

Tycker din hand är lite för stark att höja turn och göra till en bluff, ibland har du bäst hand och du har verkligen nog med equity att syna ner och se vad som händer och ha lite mer kontroll än att behöva ösa turn och på så sätt semi "förlora kontroll" över potten (även om du får FE).

 

Vet inte varför jag raisar river när jag inte vill ha shove, tänker bara att man vill ha värde av Kx (handen verkar semibugga, rätt säker på att det var jag som betta ut flop)

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr194.37)

Hero (UTG) (kr192)

MP (kr287.43)

Button (kr152.99)

SB (kr63.62)

 

Preflop: Hero is UTG with Jheart.gif, Jdiamond.gif

2 folds, SB checks, BB bets kr4, Hero calls kr4, SB calls kr4

 

Flop: (kr12) Jspade.gif, Kspade.gif, 4club.gif(3 players)

SB checks, BB bets kr9, Hero calls kr9, 1 fold

 

Turn: (kr30) 10heart.gif(2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: (kr30) 3diamond.gif(2 players)

BB bets kr22.50, Hero raises to kr65, BB raises to kr181.37 (All-In), Hero folds

 

Total pot: kr160 | Rake: kr3.99

 

Results:

BB didn't show

Outcome: BB won kr156.01

 

Beyond definitionen av att ha en underreppad hand. :) Ser ingen anledning alls till att spela flop och turn så passivt som du gör, om han inte är jättejätteaggro vilket gör river till en syn.

 

Vet inte riktigt hur man ska tänka om dessa överbets, kom iof från en taskig reg men hur ofta leder man här ? Underreppar ju rätt hårt men tveksamt om han tänker på det

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr197)

UTG (kr111.98)

MP (kr540.03)

Button (kr186.58)

Hero (SB) (kr183.21)

 

Preflop: Hero is SB with Aheart.gif, Adiamond.gif

1 fold, MP bets kr3.50, 1 fold, Hero raises to kr14, 1 fold, MP calls kr14

 

Flop: (kr29) 3diamond.gif, 8diamond.gif, 9heart.gif(2 players)

Hero checks, MP checks

 

Turn: (kr29) 7diamond.gif(2 players)

Hero bets kr13, MP raises to kr38, Hero calls kr38

 

River: (kr105) Kclub.gif(2 players)

Hero checks, MP raises to kr488.03 (All-In), Hero folds

 

Total pot: kr105 | Rake: kr2.62

 

Results:

MP didn't show

Outcome: MP won kr102.38

 

Nog bra fold som spelat, hoppas du är väl balanserad på flop och har anledning till att knacka just den här gången = att fi är stabby och lättlurad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med lite inputs, uppskattas :-) Var väl ingen av händerna som jag spelade som jag brukar, därför jag postade dom typ :-P Ska försöka hålla mig undan från att mixa upp och spela händer konstigt.

 

Lite grill och ev. någon kall idag, får se om det blir spel ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon 3b range? Mtp att du inte 3b tex jj..

 

Vet inte vad som hände med convertern där, det är iaf jag som raisar pre och jag som bettar ut på flop, hade jag suttit i pos som handen verkar säga så hade jag antagligen 3bettat och raisat flop etc, 3bettar dock inte alltid JJ beror på vem jag möter men visst har jag en 3b range även om den är snäv ibland.

 

Även ett ställe där jag försökte checkraisa turn fast handen visar att jag sitter i pos, sitter och ångrar mig att jag inte synade river även om jag är 95% säker på att den motståndaren inte gör så med annat än stege.

 

varför cbetar du inte med AA handen?

 

Var helt enkelt för att mixa upp spelet lite mot denna motståndaren, ville väl egentligen att han skulle bomba på och hade väl planerat c/r egentligen då han bombade rätt frekvent om man visade svaghet. misslyckas dock med det ganska ofta och kanske borde undvika att försöka göra sånt när jag själv har "ledandet?" i potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som hände med convertern där, det är iaf jag som raisar pre och jag som bettar ut på flop, hade jag suttit i pos som handen verkar säga så hade jag antagligen 3bettat och raisat flop etc, 3bettar dock inte alltid JJ beror på vem jag möter men visst har jag en 3b range även om den är snäv ibland.

 

Även ett ställe där jag försökte checkraisa turn fast handen visar att jag sitter i pos, sitter och ångrar mig att jag inte synade river även om jag är 95% säker på att den motståndaren inte gör så med annat än stege.

 

 

 

Var helt enkelt för att mixa upp spelet lite mot denna motståndaren, ville väl egentligen att han skulle bomba på och hade väl planerat c/r egentligen då han bombade rätt frekvent om man visade svaghet. misslyckas dock med det ganska ofta och kanske borde undvika att försöka göra sånt när jag själv har "ledandet?" i potten.

 

då fattar jag =) Kankse lätt lite drygt . Det va mera av intresse hur du tänkte bara .

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en helg med öl & chips osv så är det dags att fortsätta jobba hårt med kosten igen. Pokern har gått bra på senare även fast jag har spelat alldeles för lite, blivit några småpass där man har haft flyt så det är jag tacksam över.

Blev 5km jogg/promenad idag, kändes bra. Skönt att det går framåt iaf och att jag kan öka på distans/tid utan att det känns överdrivet jobbigt.

 

Blir att småstäda idag så det ser snyggt ut när farsan kommer hit i veckan, lite poker ikväll och spel med polarna osv, standard dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en skön plusdag idag till slut och Juli går fortsatt framåt.

Fått in joggning även idag och det börjar kännas av lite i benen, blir iaf 2 dagars uppehåll nu då jag ska träffa farsan och det kan behövas känner jag, blir heldag i götet imorgon.

(såg dock att det fanns ett gym på hotellet vi ska vara på så kanske man kan slinka in 30min på löpbandet om man orkar)

Tycker vikten går alldeles för sakta neråt nu trots att jag äter mycket mindre portioner osv, får bli att nästa vecka köra strikt "nyttig" mat och snacka på frukt osv, blir smått omotiverad av att det inte händer nåt trots att jag vet att det inte kommer gå lika bra som i Juni.

 

Ska iaf bli skönt med en 2 dagars paus och bara ta det lugnt, hoppas det blir fint väder i gbg imorn. Skulle fått min Horton jersey imorn men farsans syrra hade lagt kvar den i sin lägenhet i sthlm av någon anledning så får väl den skickad till mig nästa vecka ist, semitilt :cry:

 

Dags o packa lite och försöka sova, upp tidigt imorn. ha d gött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Göteborg har varit riktigt nice so far, hunnit med nån guidad tur / universeum osv. Hotellet har ett gym så jag kände mig tvungen att gå dit. Var riktigt nice att springa på ett löpband och mycket lindrigare för fötterna, blev iaf 6,3km på 40min vilket är en rätt stor skillnad på vad jag brukar köra. Blir väl restaurang ikväll också och sedan Liseberg, måste ju känna sig highstakes ibland =)

 

Förövrigt tiltande igår när jag tänkte sätta 200 på Japan -1 till 13 odds och så funkar det inte att logga in på SvS i mobilen för kontot plötsligt är låst står det, får hoppas det inte hänt något allvarligt. Dags att fortsätta njuta av Gbg, ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...