Kramerica Postad 13 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2011 Yey....mitt microlir på svs är äntligen i gröna siffror....12 tunga kr plus rulle svs 512 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 September , 2011 Rapport Share Postad 13 September , 2011 ...och jag lyckades ta sistapeng i både huvudturren och i halsbandsturren igår på måndagspokern. Undrens tid är inte förbi... Var nere på 1.8K strax innan matrasten och lirade sen med ungefär 10-20BB resten av turren tills jag åkte med 99 vs. KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 14 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2011 ...och jag lyckades ta sistapeng i både huvudturren och i halsbandsturren igår på måndagspokern. Undrens tid är inte förbi...Var nere på 1.8K strax innan matrasten och lirade sen med ungefär 10-20BB resten av turren tills jag åkte med 99 vs. KK. Bra jobbat! Var ska detta sluta:)? Lycka till på lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 14 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2011 bankrullebyggandet på svs tuffar på, en timmes spel nu ikväll... Rulle svs 578kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 14 September , 2011 Rapport Share Postad 14 September , 2011 Blir de någon WCOOP då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 14 September , 2011 Rapport Share Postad 14 September , 2011 bankrullebyggandet på svs tuffar på, en timmes spel nu ikväll... Rulle svs 578kr Snart där! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2011 Snart där! ;) hehe tack;) en liten session till nu på eftermiddan....Alltid spännande med med microlir, försöka förstå sig på hur dom tänker...alla är dom olika..vi lever i en fantastisk värld.... Rulle svs 612kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2011 Rapport Share Postad 15 September , 2011 Inte ångrat dig angående lördag? Finns nog en plats ledig snart och du är ju turrehet atm! Chicken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 22 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2011 Inte ångrat dig angående lördag? Finns nog en plats ledig snart och du är ju turrehet atm! Chicken... haha...svårt att spela från england:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 22 September , 2011 Rapport Share Postad 22 September , 2011 är du kvar i england ?? va gör du där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 23 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2011 är du kvar i england ?? va gör du där ? Nä för tjyven, är tillbaka;) hälsat på lite kompisar, bodde där ett tag för några år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 23 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2011 Kom precis hem och kom på följande.....Orka bygga ny rulle på svs:roll: ...tror jag kör turrar där tills jag förhoppningsvis dingar hem en rulle så jag kan kombinera cashgame och turrar på svs....eller så sätter jag in så jag har 20 inköp på 1-2kr, pallar inte o bygga från början, bara för att... nä nu reggar jag mig för andrachansen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 23 September , 2011 Rapport Share Postad 23 September , 2011 har precis läst hela din dagbok! gg:-) . Hur gick andra chansen ikväll då? Lycka till med spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 24 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2011 har precis läst hela din dagbok! gg:-) . Hur gick andra chansen ikväll då? Lycka till med spelet! Kul me nån som följer:-D Nja andra chansen blev fiasko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2011 500kr på stryktipset i helgen så vi donkar vidare på svs med afterwork och den dära fräsiga turbowiggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2011 Bust i turbowigggen men finalbord just nu i afterwork:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2011 Äh...jädra skit, 6:e plats i afterwork, går som tåget på 888 så blir en sen kväll ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 Lite 0.5/1 och så var svs rullen på 1200kr...men jag skottar vidare med lillördag, så rullen är genast nere på 766.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Du kom exakt en placering bättre än mig igår på wiggen men jag kom å andra sidan exakt en placering bättre än Sweet-Charlotte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 Du kom exakt en placering bättre än mig igår på wiggen men jag kom å andra sidan exakt en placering bättre än Sweet-Charlotte. haha är de sant? tar vi topp3 nästa då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 haha är de sant? tar vi topp3 nästa då! Vi får väl fajtas redan på söndag på NB? Du fick väl smset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 Vi får väl fajtas redan på söndag på NB? Du fick väl smset? Ah jo fick sms:et, ja...vem vet! Bust ur lillördag nu iaf, foldat fram till sb som slår upp typ 2,5x och jag tar synen me 96s, floppar färgdrag på QQx flop, floatar floppen och väljer att raisa turn då jag tänker att han lägger allt utom Q samt att han måste ha random när han slår upp unopened från sb. Fi ställer dock och whinesynar och bustar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 Blev bust utanför pengarna i de flesta turrar igår, utom en...tada! Lyckades dinga hem en 55$ på 888 to the tune of 1600$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 jao...dags o grinda lite turrar då...slängde in pengar på mitt gamla unibet-konto så de blir o lira heads-up sm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Med till Linde på lördag? En 2K-turre och vi har chaufför. Dubbelklonk med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts