Vegasbloggaren Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Jag vill hitta folk som vill skriva gästinlägg i min blogg om hur det är att vara Online-beroende. Om ni befinner er mitt i det, eller kanske börjat få problem med spelandet, eller har tagit er ur det. Att skriva ned sina funderingar och "synder" är ibland den bästa medicinen. Jag själv har Vegas som mitt stora problem. kolla in http://www.vegastrasket.blogspot.com och maila mig! Pontus Citera
Jennez Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Bra initiativ! Ska bli intressant att följa. Riktigt bra att du publicerar konkreta tips och råd. Citera
jackbalsam Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Har alltid undrat över hur folk som är spelberoende i spel liknande JackVegas förhåller sig till det faktum att spelet har negativt väntvärde och kommer ta ens pengar i längden. Vet man inte om det? Bryr man sig inte om det? Tror man att man ska "ha turen på sin sida"? Har man nåt uppbyggt system med "turmaskiner" eller liknande? Citera
Recommended Posts