Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
har du några tips på vad man bör göra om man är rätt ny inom poker? tex läsa bok eller kolla videos ? vill helt enkelt bli bättre på poker :-)

Jag skulle varmt rekommendera deucescracked.com. Där finns massor av träningsvideos för alla nivåer. Önskar jag hade haft den sidan när jag startade :/ GL

• Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Skönt med en grön dag igen. Det fanns inte jättemycket värde på borden idag därför blev det inte så många händer.

Dag: 7 okt

Speltid: 4,5h

Händer: 1300

Rake: 250€

Resultat: 2300€

Månadsresultat: 10750€

Br: 49800€

Postad

Variansen grinar en i ansiktet 2k under EV. Bara att kämpa!

Fick min nya mobil idag, nokia n8. Den funkar fint hittills iaf.

Dag: 8 okt

Speltid: 2,5h

Händer: 1000

Rake: 190€

Resultat: 2800€

Månadsresultat: 7950€

Br: 47000€

Postad

Börjar bli bra sugen på att dra till något varmt ställe och lira i vinter typ Spanien. Någon som är sugen på att starta kontor på lite soligare breddgrader? 8-)

Dag: 10 okt

Speltid: 2,5h

Händer: 950

Rake: 170€

Resultat: 2900€

Månadsresultat: 11752€

Br: 50800€

• 3 weeks later...
Postad

Oktober 2010

Speltid: 78,5h

Händer: 32200

Rake: 5500€

Timlön: 171€

Spelresultat: 10150€

Rb: 2200€

Race: 1070€

Totalt: 13420€

Br: 52500-5000 = 47500€

Månaden började jävligt bra men ung. halvvägs började jag slacka lite och när jag i slutet torskade över 6k€ så tappade

jag motivationen helt. Ändå nöjd med resultatet men inte med volymen. Blev ingen coachning denna månaden heller men

nästa månad måste jag fixa en så kanske motivationen ökar lite med. Köpte HEM vilket jag gillar bättre än PT3 plus att inga

händer faller bort vilket gör att jag kan posta en graf över månaden. Ligger 3k€ under EV vilket typ är standard iofs.

oktober1o.jpg

Postad

Snygga resultat. Du verkar ju fixa ditt mål på 50k sek i månaden galant, det är väl snarare ett snitt på 130k eller nåt sånt.

Skönt att Arsenal för en gångs skull kunde "tura" in ett mål i slutet av en match i sann United/Chelsea anda

Postad
Snygga resultat. Du verkar ju fixa ditt mål på 50k sek i månaden galant, det är väl snarare ett snitt på 130k eller nåt sånt.

Skönt att Arsenal för en gångs skull kunde "tura" in ett mål i slutet av en match i sann United/Chelsea anda

Tack! Ja man måste väl typ snitta minst 50k i månaden för att leva enbart på pokern om man sparar undan till pension och om man blir sjuk osv. Så jävla gött och viktigt mål av song <3.

Postad

Grym start på nya månaden :-D Ska försöka uppdatera dagboken minst varannan dag iaf. Gött att Köpenhamn fixade 1-1 mot äckel barca men Valdes borde fan åkt ut i början efter hoppsparken i nyllet. Tror och hoppas att Arsenal säkrar gruppsegern imorgon. Missar tyvärr matchen pga fotbollsträning :-(

Dag: 2 nov

Speltid: 9,5 h

Händer: 3900

Rake: 620€

Resultat: 4800€

Månadsresultat: 4800€

Br: 52300€

Postad
Nej det har jag inte... Lirar du på entraction på samma nivåer?

Yesch spelar NL400-NL1k. Funderar på vem du kan va. Känner ju till en del svenskar men tror inte det är du iom att jag känner de flesta. Bara du inte e typ pkr_dymlo, kokain-mutu, lazy, xading, KnivesOut eller nåt sånt:D Tror ingen av dom e svenskar dock. :P De svenska regsen är bäst imo.

Postad
Yesch spelar NL400-NL1k. Funderar på vem du kan va. Känner ju till en del svenskar men tror inte det är du iom att jag känner de flesta. Bara du inte e typ pkr_dymlo, kokain-mutu, lazy, xading, KnivesOut eller nåt sånt:D Tror ingen av dom e svenskar dock. :P De svenska regsen är bäst imo.

Hehe, nej det är inte jag. Börjar undra vem du är också nu.

Postad
Riktigt bra resultat, snyggt osv! Gärna hh's om du orkar som sagt : )

Tack! Ska försöka men glömmer alltid markera händer under sessionen och sedan glömmer jag av vilka som var intressanta..

Postad

3:e nov gick bra, plussade 2,6k men idag kom första backdagen. Mest tilt att jag stukade foten på träningen men det ska nog inte vara så farligt. Arsenal torska med en B-betonad uppställning men vi lär ändå vinna gruppen. Kul att Eduardo fick göra mål mot oss igen. Ska försöka snitta minst 4h om dagen denna månaden.

Dag: 4 nov

Speltid: 9,5 h

Händer: 4000

Rake: 670€

Resultat: 1840€

Månadsresultat: 6640€

Br: 54140€