Gå till innehåll

Rysk kaviar på mitt fat....


Skullan

Recommended Posts

Kändes riktigt stabilt idag. Börjat spela mer och mer 5/10 när det finns värde. Blev utdragen med AA 2 gånger på 5/10 för mer än stack vilket var surt men ändå plus 4k så ska inte klaga. :-P

 

Imorgon är det bortamatch vilket gör att 4-5h försvinner bara där, surt när jag antagligen får sitta på bänken hela matchen. :-(

 

 

Dag: 11 sep

Speltid: 11h

Händer: 5700

Rake: 900€

Resultat: 4000€

Br: 35450€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inget bra avslut på racet, bara 3h orkade inte lira mer. Tittade på Arsenal istället :D 6-0 fy fan va gött! Braga är väl inte jätte bra men alltid gött med en storvinst. Fabregas är ju underbar hoppas han inte går till bajselona nästa säsong..

 

Dag: 15 sep

Speltid: 3h

Händer: 1100

Rake: 170€

Resultat: -40€

Br: 30400€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va lat man blivit det senaste, spelade typ 20 händer idag och plussade 170€. Skriver med det i nästa session istället.

 

Tippade för 300kr idag på x i Lazio vs Milan och att Barca skulle vinna till totalt 3,5 i odds eftersom man blev lovad en Arsenal-matchtröja. http://www.svenskafans.com/england/arsenal.asp

Skadar ju inte att man vann 750 kr på köpet :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan håller Arsenal på med?

 

 

Ja det kan man fan undra. Men detta var trots allt bara en match jag undrar med va fan dom håller på med på träningar mm. Har Arsenal ens varit nära att ha ordinarie plan på lag någon gång senaste 5 åren? De har aldrig bara 1-2-3 spelare skadade utan det är alltid ett halvt jävla lag som är borta. Vad gör dom för fel? Dom måste ju hitta det problemet om dom nånsin ska kunna konkurrera, håller inte att städigt ha 4-5-6 potentiella startmän skadade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det kan man fan undra. Men detta var trots allt bara en match jag undrar med va fan dom håller på med på träningar mm. Har Arsenal ens varit nära att ha ordinarie plan på lag någon gång senaste 5 åren? De har aldrig bara 1-2-3 spelare skadade utan det är alltid ett halvt jävla lag som är borta. Vad gör dom för fel? Dom måste ju hitta det problemet om dom nånsin ska kunna konkurrera, håller inte att städigt ha 4-5-6 potentiella startmän skadade.

 

Jag fattar inte heller hur vi alltid kan ha så jävla många skadade spelare. Tur att de andra topplagen i PL torskade poäng i helgen speciellt Chelsea.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, har aldrig varit så tiltad som idag. Spelade stabilt som fan hela dagen och var pluss över 6k€ men sista timmen torska jag typ 4k. Började med någon utdragning sedan spelade jag skit. Jag hade spelat för länge, typ 5h den sessionen och var hungrig som fan men slutade inte spela ändå. Det är konstigt att man kan bli så tilt när man är plus så mycket för dagen. Det blir som en ond spiral man blir arg på sig själv att man spelar så dåligt och börjar spela ännu sämre. Man intalar sig själv att fortsätta för att det är mycket fisk på borden och man vill ta igen det man förlorat, men vad gör det när man spelar som en apa. Skönt att jag slutade när jag fortfarande hade gröna siffror iaf. Spela ALDRIG poker när du är trött och hungrig igen! :evil:

 

Dag: 27 sep

Speltid: 9h

Händer: 4700

Rake: 800€

Resultat: 2450€

Br: 34750€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...